poniedziałek, 16 czerwca 2014

Lovely, Nail Care, Smooth Softening Nailsurface Effect (Odżywka wygłądzająca płytkę paznokcia z proteinami)

Moje paznokcie nie są idealne. 
Tak jest to też moja wina obgryzanie paznokci jest obrzydliwe, ale niestety jest to trochę jak walka z wiatrakami - jest dobrze i nagle z zapomnienia, stresu paznokcie lądują w zębach.
Ja pozbyłam się tego nałogu już kilka lat temu, ale walka ze skutkami obgryzania jest długa.
Moje paznokcie były piękne, długie, malowane lakierem piaskowym z Golden Rose wyglądały bajecznie.
Jedynie z czym mam dalej problemy to okropne skórki, które się zadzierają są suche i paskudne.
Ale o tym w innym poście.
 Skończyła mi się moja odżywka 8w1 postanowiłam spróbować czegoś innego.
Los chciał, że trafiłam na odżywkę 
Lovely, Nail Care, Smooth Softening Nailsurface Effect
Odżywka Wygładzająca Płytkę Paznokcia z proteinami pszenicy.

Od producenta:
Odżywka wygładza płytkę paznokcia, nadbudowuje ubytki, wypełnia nierówności. Pozostawia paznokcie idealnie gładkie i w doskonałej kondycji. Zapewnia odpowiedni połysk, gładkość i miękkość.

Opakowanie:
Szklana buteleczka, dość zgrabna jednak nie powala na kolana.
Zawartość:
11ml
Cena:
7-8 zł
Plusy: 
- odżywienie widoczne po 1 tygodniu stosowania, paznokcie się nie rozwarstwiają
- wygładza nierówności w płytce paznokcia
- pozostawia trochę matową płytkę
-jest bezbarwna
 - szybko schnie
-cena
 
Minusy:
  - opakowanie 
- jest strasznie wodnista przypadkowo buteleczka na chwilkę się przewróciła i dużo produktu się wylało
- śmierdzi


Raczej nie kupię tej odżywki ponownie, choć jest fajna, ale będę szukać czegoś innego.

3.5/5

Już niedługo pojawi się wpis na temat moich paznokci.
Będzie dużo zdjęć;)
Miałyście ten produkt?

5 komentarzy:

  1. Mam tą wersję bezbarwną ;) I też nie kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam takich produktów, także raczej sobie nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam ideału może sprobuje:))u mnie już ostatni dzień urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jakąś odżywkę z tej firmy ale efektów zero :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś(bardzo dawno) tą odżywkę i nawet zużyłam 2 opakowania. Choć nie wiem czy aktualnie bym do niej wróciła i czy bylabym zadowolona z efektów. Trzymam się mojego 4ego opakowania odżywki Eveline.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)