czwartek, 6 sierpnia 2015

15 faktów o mnie.

Poziom mojego lenistwa osiągnął dzisiaj najwyższy poziom.
Nie ma się czemu dziwić, gdy na zewnątrz temperatura jest zbliżona do 40 stopni.
  Lubię lato, ale niestety tak wysokie temperatury skutecznie utrudniają mi funkcjonowanie.

Przyznam, że dzisiaj miał być inny post, ale nie miałam siły do robienia zdjęć.
Stwierdziłam też, że skoro mija 2 miesiące od mojego powrotu na bloga
(strasznie szybko to minęło)
to napiszę kilka faktów o sobie :)

Zapraszam :)

1.
Mam na imię Karolina, ale jako dziecko chciałam je zmienić.
 Strasznie podobało mi się "Kasia" i "Edyta".
Teraz już polubiłam swoje imię, natomiast dalej podobają mi się imiona, które bez problemu można zdrobnić np.
Taka Aleksandra gdy jest małą dziewczynką może przedstawiać się i żyć jako Ola, a gdy już będzie dorosła może używać pełnego imienia Aleksandra.
Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)

2.
Mam problem z kupowaniem spodni i butów.
Pomimo, że nie jestem super wysoka (mam 170cm) i raczej jestem szczupła to większość spodni jest dla mnie niestety zła.
Problematyczne są dla mnie łydki i biodra.

Jeżeli chodzi i buty to moje stopy mają różne rozmiary.
Na lewą stopę pasuje numer 39, natomiast prawa jest dużo szersza (halluxy;/) i pasuje na nią rozmiar 40/41.
Także z butami mam niesamowity problem i w swojej kolekcji mam tylko ok.15 par butów.

3.
Często mam ogromnego lenia jeżeli chodzi o naukę, natomiast z pracą w wakacje nie mam problemu i już kilka lat spędzam część moich wakacji na zbieraniu owoców itp  :)


4.
Uwielbiam testować nowe kosmetyki i trudno jest mi je wyrzucić kiedy nie są wykończone do końca.

5.
Bardzo lubię oglądać seriale, natomiast oglądam je w całości kiedy nie są już emitowane.
Dla przykładu: 
Rok temu obejrzałam wszystkie odcinki Zbuntowanego Anioła i Brzyduli ;)

6.
Bardzo często słucham muzyki.

7.
Przez 7 lat trenowałam piłkę ręczną.

8.
Bardzo chcę pojechać na jakiś mecz ;)

9.
Swoje prawo jazdy zdałam dopiero za 5 razem:)
Natomiast nie mam problemów z jazdą teraz jeżdżę codziennie ;)

10.
Lubię oglądać sport. Mogą to być różnego rodzaju mecze, ale też uwielbiam gdy są Igrzyska Olimpijskie ;)

11.
Mam tzw. "kosę" z jednym z moich nauczycieli.

12.
Uwielbiam styl wiejski i w swojej kuchni będę umieszczać takie elementy.

13.
Mam bardzo słabą pamięć do nauki słówek.

14.
Zawsze chciałam mieć więcej wzrostu. Nawet teraz mogłabym mieć więcej cm.
Mogłabym mieć 180cm ;)

15.
Także związane z moją wysokością ;)
Mianowicie moje 1,70 wzrostu osiągnęłam już w 6 klasie szkoły podstawowej.
Byłam najwyższa, a moja przyjaciółka z tamtego czasu była niższa o dobre 20 cm;)

To tyle faktów na dzisiaj.
Mam nadzieję, że spodobał wam się taki rodzaj postu.

Koniecznie piszcie w komentarzach czy macie takie same lub podobne fakty ;)

Pozdrawiam ;D
 

3 komentarze:

  1. Ja tez mam 1,70, ale wolałabym byc kilka centymetrów niższa ;) i tez od 6 kasy nie urosłam ani centymetra :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)