środa, 12 sierpnia 2015

Catrice Liquid Metal -cień, który robi cały makijaż ;)

Hej ;)
Dzisiaj nie będę was zanudzać, chcę wam zaprezentować mini "recenzje" cienia do powiek, który podbił moje serce już od pierwszego użycia.
Mowa jest oczywiście o cudownym cieniu z Catrice z serii Liquid Metal w odcieniu 030 We Are The Champagnes.

Przy okazji chciałam bardzo serdecznie podziękować osobie, która mi go sprezentowała z okazji moich 18 urodzin ;)



Cień zamknięty jest w solidnie zrobione pudełeczko, które prezentuje się bardzo zgrabnie i skromnie.
Jest to bardzo nietypowy kolor, ponieważ jest to złoto z minimalną domieszką żółci.
Jak sama nazwa wskazuje jest to cień o wykończeniu metalicznym.
 Pigmentacja jest rewelacyjna, lekko przyłożony palec jest mocno zaznaczony cieniem. 
Osobiście bardzo lubię nakładać go na mokro.
 Efekt jest mocniejszy, dodatkowo możemy uniknąć osypywania się cienia.

Każdy cień nakładam na bazę. Z tym też tak zrobiłam i przyznaję, że cień utrzymał się cały dzień na powiekach, ale niestety zmniejszył swoją intensywność.

Jeżeli chodzi o blendowanie to z tym cieniem nie mam żadnych problemów.
 Bardzo ładnie łączy się z innymi kolorami.


bez bazy
Jeżeli chodzi o cenę to moim zdaniem jest troszeczkę za duża.
W stałej cenie kosztuje on bowiem 16 zł, natomiast przy promocjach można go spokojnie kupić już za 10 zł ;)

Macie cienie z tej firmy?
Jakie są wasze opinie na ich temat?
Przyznam się, że gdy mam sporego lenia to ten cień występuje solo na mojej powiece.
Wystarczy domalować kreskę i lekko rozblendować granicę cienia ;)

Ogólnie bardzo dobrze sprawdzają mi się wszystkie cienie z Catrice, a z tej serii mam  zamiar  kupić jeszcze kilka odcieni ;)





9 komentarzy:

  1. Niestety nie mam żadnego cienia z tej serii, ale ten kolor jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dwa kolory, tego akurat nie. Słyszałam, że je wycofują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor ;)

    Zapraszam Cię do siebie na rozdanie:
    http://beautybeauty2003.blogspot.com/2015/08/rozdanie-z-okazji-1-urodzin-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi metalicznymi odcieniami, choć muszę przyznać, że ten kolor wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i genialna autorka :) Blog ciekawy i bardzo inspirujący, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i to jest najważniejsze :) Zdecydowanie będę zaglądała częściej :) Powodzenia i czekam na więcej, buziaki!

    Zapraszam do siebie :) nicoolblog.blogspot.com oraz na mojego fanapge www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje ten cień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)