piątek, 25 września 2015

Eveline 8w1 odżywka do paznokci.

Hejka :)
To był dla mnie bardzo ciężki tydzień. Klasa maturalna niestety związana jest z masą nauki.
Daje radę, ale przyznam, że ostatnio bardzo ciężko u mnie z motywacją;/
 Jeszcze 7 miesięcy- dam rade ;D

Dzisiaj zapraszam was do przeczytania kilku słów na temat kultowej już odżywki do paznokci 8w1 firmy Eveline.

Na wstępnie
Na moje paznokcie zawarty w odżywce formaldehyd nie szkodzi.

Zacznijmy od opakowania i podstawowych informacji:
Zwyczajna buteleczka typowa dla lakierów.
Pędzelek jest średnich rozmiarów, ale nie ma problemu z aplikacją produktu.
Konsystencja odżywki jest nieco gęstsza niż zwyczajny lakier do paznokci.
 Odżywka zostawia lekki kolor, przy 3 warstwach na paznokciach jest już widoczna, jednak jest to bardzo naturalny kolor.  

Zapach jest lekko drażniący ja zazwyczaj otwieram okno przy malowaniu paznokci ;)
 
Skład:
  Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nirtocellulose, Phthalic Anhydride / Trimellitic Anhydride / Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Aqua, Fomaldehyde (2%), Acetyl Triethyl Citrate, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid / Fumaric Acid / Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, CI77891, N-Butyl Alcohol, Citric Acid, Diamond Powder.  


Działanie:
W moim wypadku odżywka działa bardzo fajnie.
Moje paznokcie jeszcze 3 lata temu były w fatalnym stanie, teraz są bardzo mocne i nie straszny jest im kontakt z mocnymi rzeczami. Tak- raz złamałam paznokcie nakładjąc czapkę ;D
Paznokcie stały się twarde i co najlepsze-rosną bardzo szybko;)

Używam odżywki głównie jako bazę pod lakier do paznokci. Nakładam 1 warstwę odżywki i 2 warstwy lakieru.
 Takie połączenie wytrzymuje na moich paznokciach tydzień ;)
Odżywka świetnie przedłuża trwałość lakierów.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje ta odżywka.
Jeżeli chodzi o pieczenie/złe działanie na paznokcie- u mnie absolutnie nic takiego nie zauważyłam. Odżywkę zazwyczaj nakładam raz w tygodniu. Większe przerwy robię po wykończeniu ok. 1/2 opakowania, gdzie daję moim paznokciom tydzień odpoczynku.

Dla mnie jest to produkt, który musi znajdować się w mojej kosmetyczce.
Obecnie używam czwartego opakowania i nie mam w planach zmiany tej odżywki na inną/

Cena ok.12zł

7 komentarzy:

  1. Obawiałam się tej odżywki właśnie ze względu na wiele złych opinii o skutkach ubocznych i pogorszeniu stanu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją kiedyś ale mi niestety zbytnio nie pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jej nie miałam ale w planach jest od dawna;) obecnie testuję inną również z eveline, niedługo recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą odżywkę przy pierwszej buteleczce paznokcie naprawdę odżyły jednak już przy drugiej byłą tragedia paznokcie niesamowicie mnie bolały :) możliwe ze jeszcze do niej wrócę może nie wpłyną niekorzystnie na moje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz nałożyłam dwie warstwy jedna po drugiej... Ból był okropny. Mimo tego stosowana według instrukcji daje naprawdę fajny rezultat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka naprawdę bardzo dobra, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję diamentową i całkiem fajnie się sprawdzała, ale przerzuciłam się na produkty bez formaldehydu w składzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)