wtorek, 6 października 2015

Ziaja kozie mleko krem dla cery suchej

Hejka :)
 
Ogarnęłam trochę spraw związanych z moim aparatem.
Niestety zdjęć nie odzyskam, a sam aparat postanowił strzelić focha i już nie będzie mi pomagał w prowadzeniu bloga.
Szczerze mówiąc sama nie wiem co mam teraz zrobić;/
Znalazłam na laptopie kilka zdjęć do tego posta więc dzisiaj coś wymyślę :)
 
Dzisiejszy post dotyczy mojego zdecydowanie ulubionego kremu z Ziaji.
 Obecnie używam czwartego opakowania i nie mam w planach zmiany tego kremu na inny ;)
 
Mowa o kremie z firmy Ziaja
Z serii kozie mleko wypróbowałam już kilka produktów i byłam z nich całkiem zadowolona.
Krem skierowany jest dla posiadaczek suchej cery, która potrzebuje nawilżenia.
 
Dla mnie dość ciężką sprawą jest dobranie kremu, który  będzie dobrze nawilżał i dodatkowo szybko się wchłaniał.
 
Krem umieszczony jest w zwykłe, plastikowe, białe pudełeczko w nakrętką. 
Konsystencja kremu jest bardzo lekka. Idealnie rozprowadza się na twarzy.
Przyznam, początkowo zastanawiałam się czy ten krem będzie dobrze nawilżał.
 Jednak już po pierwszej aplikacji byłam zdziwiona.
Okazało się bowiem, że ten lekki krem super nawilża:)
Zaskoczyło mnie to trochę bo zdarzało się już kilka razy, że kremy, które miały tłustą konsystencje nie dawały tak fajnego nawilżania.
 
Skład
Aqua (Water), Octyldodecanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Petrolatum, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Lactobacillus/Milk Solids/Glycine Soja (Soybean) Oil Ferment, Cyclodextrin, Panthenol, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Carbomer, Stearyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Eugenol, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Limonene, Sodium Hydroxide
 
 



 Zapach kremu jest lekki, nie jest to bardzo mocny zapach, jednak jest zauważalny.
Krem pachnie czymś delikatnych.
Po nałożeniu na twarzy krem bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy.
Bardzo mnie zdziwiło, że taki krem potrafi tak fajnie nawilżać.
Jest to moim zdaniem idealny krem dla osób, które potrzebują dobrego nawilżania i nie lubią uczucia lepiącej się skóry.

Dzięki nim pozbyłam się suchych skórek na czole.
Dodatkowo muszę wspomnieć o tym, że zmniejszyły się moje problemy z trądzikiem.
Krem absolutnie nie zapycha.

Jedynym minusem jaki ma ten krem to jego wydajność.
Jedno opakowanie starcza mi na 1,5-2 miesięcy.

Używam tego kremy także pod makijaż i sprawdza się świetnie;)

Opakowanie zawiera 50 ml kremu i kosztuje ok. 8 zł

Miałyście go? 
Znacie jakieś inne kremy bez parafiny?

 

7 komentarzy:

  1. używałam go lata temu ale nie jestem fanem ziaji dlatego nie powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam go lata temu ale nie jestem fanem ziaji dlatego do niego nie powrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten kremik i bardzo go lubiłam;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię poszczególne kosmetyki z Ziaji, lecz do kremów w ogóle mnie nie ciągnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś krem do rąk z tej serii, ale zapach był tak intensywny, że nie byłam w stanie go zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam masło do ciała, jednak zapach strasznie mi przeszkadzał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem do rąk z tej serii jest czymś niesamowitym. Raz go kupiłam i został moim faworytem. Zawsze mam go przy sobie i nigdy się z nim nie rozstaje. Teraz planuję wybrać inny produkt właśnie z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)