piątek, 11 grudnia 2015

Catrice Ultimate colour 210 Pinkadilly Circus

Hejka ;)
Kiedyś wspominałam wam, że jestem uzależniona od produktów ochronnych do ust.
Nie lubię jednak podkreślać moich ust mocnymi kolorami.
Niestety tak już mam, że źle się z tym czuję i jednak wole lekkie, nudziakowe usta, które nie rzucają się bardzo w oczy.
 Kiedyś moja koleżanka pokazała mi szminkę z Catrice, byłam bardzo ciekawa jak będę wyglądać w tak intensywnych ustach.
Ostatecznie zdecydowałam się na jej zakup i nie żałuję ;)
Fajnie jest czasem nałożyć mocniejszy kolor i zmienić tym swój makijaż ;)  
 
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego produktu zapraszam do dalszej części ;)

 Pomadka zamknięta jest w zwykłe opakowanie charakterystyczne dla szminek.
Opakowanie jest zamykane na "klik" i wykonane jest z solidnego plastiku.
W opakowaniu znajdziemy 3,8 g produktu.
Szminkę możemy kupić w Hebe i Naturze za 16 zł.


Charakterystycznym elementem dla tej pomadki jest jej zapach.
Jest on dość słodki i bardzo miły - przyjemnie jest nakładać tak apetyczny produkt na usta ;)
 Kolor 210 Pinkadilly Circus jest to dość intensywny, malinowy odcień.
Fajną sprawą jest fakt, że kolor wygląda inaczej w różnych światłach.
Np. w świetle wakacyjnym szminka była koralowa, a jej odcień był nieco jaśniejszy niż ten ze zdjęć.
Obecnie, gdy słońca jest znacznie mniej, a nasza skóra jest jaśniejsza pomadka wygląda na nieco ciemniejszą.
Jest to jedyny tak mocny kolor, który przypadł mi do gusty i czuję się z nim bardzo dobrze.

Aplikacja jest bardzo łatwa. Szminka cudownie rozprowadza się na ustach.
(na zdjęciach bez konturówki).

Utrzymywanie produktu także jest bardzo dobre. Szminka bez poprawek spokojnie wytrzyma 2-3 godziny. Wiadomo, że po tym czasie troszeczkę zmniejszy swą intensywność i delikatnie zniknie od wnętrza, aczkolwiek nie wygląda to źle.




 
Jak już napisałam wcześniej- jest to jeden z ulubionych kolorów w mojej "kolekcji" szminek.
Chciałabym dokupić sobie jeszcze inne, ale muszę zdenkować większą część obecnego zbioru ;)
 
Macie szminki z tej firmy?
Znacie jakieś fajne, długotrwałe szminki w matowych kolorkach, które warto przetestować? 
 
 
Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Super kolor- choć zdecydowanie nie dla mnie. Wyglądam w takich delikatnie mówiąc tandetnie. A tak mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor,mi się podoba ;) nie jest zbyt mocny
    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. długotrwałe, matowe? mac! drogi jak 150, ale każda złotówka jest warta tych szminek. ewentualnie golden rose crayon w kredce albo velvet matte :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii pomadkę w odcieniu nude i szalenie ja lubię. Ten kolor również jest śliczny, choć dla mnie trochę za jasny, zbyt cukierkowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny kolor ! usta po użyciu tej szminki wyglądają na bardzo miękkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że kiedyś ja miałam, muszę sobie przypomnieć :-) Super wygląda na Twoich ustach :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama posiadam tę szminkę i jest ona moim ulubieńcem 💛

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)