sobota, 16 stycznia 2016

Catrice Liquid Camuflage nowy hit kosmetyczny.

Witajcie ;)
Ostatnio mam dość mało czasu co wiąże się z małą ilością snu. Dodatkowo zima i brak słońca nie pomaga w normalnym wyglądaniu ;)
Jestem osobą posiadającą mocne cienie pod oczami, więc mocno kryjący korektor to u mnie podstawa. 
Od lipca używałam korektora z Collection. Niestety już się skończył, ale był to najlepszy korektor ever. Świetnie maskował cienie i utrzymywał się bardzo długo.
Dodatkowo nie przesuszał delikatnej skóry pod oczami i ogólnie był spełnieniem moich wszystkich marzeń.
Zakup nowego korektora był dla mnie wyzwaniem.
Szukałam oczywiście korektora zbliżonego do mojego ideału.
Czy znalazłam? 
Odpowiedź w dalszej części :)
Zapraszam serdecznie :)

Korektor z Catrice wpadł w moje ręce dość przypadkowo. Nie czytałam wcześniej opinii na jego temat. W sumie w internecie nie było jeszcze dokładnych recenzji tego produktu ponieważ kupiłam go w tygodniu kiedy został wprowadzony na polski rynek.
Liquid Camouflage od Catrice został stworzony, aby poprawić wszystkie wady kultowego produktu tej firmy, czyli korektora w słoiczku.
Jeżeli czytałyście mój post na temat kamuflażu w słoiczku to wiecie, że niestety nie nadaje się do maskowania cieni pod oczami. Jest do tego zbyt ciężki.
Płynna wersja kamuflażu ma maskować głównie cienie pod oczami, a do maskowania większych niespodzianek, czy przebarwień pomóc ma nam wersja w słoiczku.

Opakowanie jest bardzo ładne. Spełnia swoją funkcje i dodatkowo bardzo ładnie się prezentuje. Wielkim plusem jest przezroczystość, dzięki czemu możemy bez problemu kontrolować stan zużycia produktu.
Z opakowania korektor wydobywamy przy pomocy zwykłego aplikatora podobnego do tych z błyszczyków.
Cechą, która również pozytywnie wpływa na jakość używania tego korektora jest fakt, że napisy nie ścierają się.
Opakowanie mieści 5 ml korektora.



Dostępne są 2 kolory tego produktu. Ja wybrałam odcień najjaśniejszy, czyli 010. Jest to kolor skierowany głównie dla baaaardzo bladych osób i przyznam, że czasami mam wrażenie, że jednak powinnam mieszać ten kolor z czymś ciemniejszym. ( A jestem osobą dość bladą).
Kolor 010 Porcellain jest to dość neutralny odcień wpadający raczej w lekko żółte tony.
Po nałożeniu na skórę lekko zmienia swój kolor jak możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
Nie jest to jednak mocna różnica, więc po aplikacji na skórę pod oczami kolor ładnie wtapia się i dostosowuje do naszego koloru skóry.
Catrice stworzyło bardzo dobrze kryjący korektor. Jego krycie porównuję do krycia wspomnianego już wcześniej korektora z Collection.
Produkt zastyga na skórze i po krótkim czasie nie da się już z nim nic zrobić ;)
Jest to ogromna zaleta jeżeli dodam do tego fakt, że korektor jest dość lekki i nie powinien szkodzić naszej delikatnej skórze.
Przy pierwszej aplikacji nie byłam do końca zadowolona z tego produktu. Dlaczego?
Chodzi o sam wygląd na skórze. Produkt niestety, ale potrafi wejść w linie i zmarszczki co niestety, ale nie wygląda zbyt dobrze. Ja znalazłam na do małe rozwiązanie, a mianowicie zaraz po aplikacji nakładam na niego dość sporą ilość pudru i wklepuje całość palcem. 
To moim zdaniem poprawia wygląd korektora i sprawia, że utrzymuje się jeszcze dłużej.
A jeżeli chodzi o utrzymywanie to w moim przypadku korektor spokojnie utrzymuje się ok. 6-7 godzin. Po tym czasie widzę już prześwity i delikatne zniknięcie produktu ze skóry.
Produkt świetnie sprawdza się jako baza pod cienie.
 Podbija ich kolor i przedłuża utrzymywanie.



 Ogólnie dla mnie jest to najlepszy produkt tego typu na rynku. 
Za cenę 16 zł nie znajdziecie lepszego korektora. 
Przy jego wydajności korektor spokojnie wystarczy na ponad 4 miesiące.
Moim zdaniem warto spróbować tego produktu i polecam go zakupić jeżeli go spotkacie bo z tego co mi wiadomo jest on dość mocno wykupowany ;)

Macie go? Jak wrażenia?

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli ;)  





13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie polecam!! :) Kupiłam ostatnio i się zakochałam!! :) Cudowne krycie!! :) Ja jednak wybrałam 020 bo 010 jest strasznie straszne jasny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam swojego od jakichś 3 miesięcy i mam jeszcze ponad połowę. Odkryłam, że dobrze sprawdza się też jako baza pod cienie. Niestety mam co do niego mieszane odczucia, bo mimo dobrego krycia lubi podkreślać zmarszczki mimiczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten korektor :) Jestem ciekawa czy pobije mojego dotychczasowego ulubieńca z Avonu :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam go aktualnie, ten ciemniejszy odcień - jestem bardzo zadowolona ze stopnia krycia tego korektora, to bardzo dobry produkt za niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow musze wypróbować, nie mialam go jeszcze :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz już muszę go mieć :) Poluję na niego ostatnio i wszędzie jest wykupiony! Ale ten korektor musi wpaść w moje łapki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wersję w słoiczku, tej jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli podkreśla zmarszczki, to nie dla mnie. Mam zmarszczki pod oczami i nie lubię korektorów, które je podkreślają (niestety wiele to robi).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawi mnie ta wersja korektora catrice, zbiera dobre recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam go z ciekawości i czeka na swoją kolej aż zużyję korektor z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go zarówno pod oczy jak i do konturowania brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go koniecznie zakupić i wypróbować, gdyż ten w słoiczku nie do końca mi się sprawdza, a chciałabym pod oczy używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry korektor, ale mógłby być odrobinę jaśniejszy. Poza tym nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)