sobota, 23 stycznia 2016

Essence Long Lasting 07 Natural Beauty


Hejka ;)
Zdecydowanie malowanie ust nie jest moją ulubioną dziedziną makijażu.
W swojej kosmetyczce mam zaledwie kilka szminek i to w bardzo stonowanych kolorach.

Zdecydowanie moją ulubioną szminką jest pomadka w odcieniu 07 Natural Beauty od Essence.
Jest bardzo łatwo dostępna i kosztuje jedynie 9zł.




Szminka zamknięta jest w matowym, plastikowym opakowaniu. Nie jest to najwyższa jakość, ale za taką cene nie możemy wymagać za dużo.
  
Kolor 07 Natural Beauty jest to bardzo naturalny odcień idealnie prezentujący się przy dziennych makijażach.
Jest to różowy odcień z delikatnym dodatkiem fioletu.
Na ustach prezentuje się bardzo ładnie. Moim zdaniem ten kolor pasuje praktycznie wszystkim. Jest to matowa szminka, jednak jej konsystencja jest kremowa co sprawia, że na ustach możemy zauważyć lekki błysk. Pomadka nie podkreśla suchych skórek. Jest to ogromny plus, szczególnie dla osób zmagających się z wiecznie spierzchniętymi ustami. 
Pigmentacja jest dobra, wystarczy raz przejechać po ustach by uzyskać dość mocny efekt.
Powtarzając tę czynność jesteśmy w stanie uzyskać pełne krycie. Aplikacja tej szminki jest bardzo prosta. Zdecydowanie możemy nałożyć produkt bez lusterka.
Noszenie tej pomadki jest bardzo przyjemne. Kolor utrzymuje się na ustach ok 2-3 godziny.
Po tym czasie szminka schodzi równomiernie bez zbierania się.




Bardzo spodobały mi się pomadki essence z tej serii. W szale zakupów i przy promocji -40% udało mi się dorwać jeszcze dwa dodatkowe kolory.
Szminka nie jest idealna. Zdecydowanie powinna mieć lepszą trwałość. 
Natomiast jeżeli nie potrzebujecie długotrwałych szminek śmiało możecie przyjrzeć się dokładnie szminkom z essence.


Znacie te szminki?

10 komentarzy:

  1. Znam te szminki i chyba nawet jakąś z tej firmy mam, ale nie przywiązuję do tego dużej wagi, bo malowanie ust moją dziedziną makijażu też nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek :) Nie mam żadnej szminki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek, ale ja podobnie jak Marzycielka nie mam żadnej pomadki z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szminkę z tej serii, ale nie podpasowała mi, bo była nietrwała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny kolor i lubię mimo trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i naturalny odcień :-)
    Obecnie mam z meybelline i też jestem zadowolona.
    Tez essence też muszę przetestować :-)
    Świetny wpis - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, naturalny kolor :)
    Mam z tej serii koralową ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatny kolorek, na dzien bardzo dobry do mocnego makijażu :)
    obserwuej :) http://pazzz21.blogspot.com/
    i zapraszam na wspolna obs :) daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Mam dwie szminki z tej serii (jagodową i ciemny nude) jak dla mnie są miłe w używaniu, nie wysuszają ust, ale pigmentacja mogłaby być lepsza. I aktualne kolorki w gamie nie są już kuszące

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam, mam kilka tej firmy. Te jest jedną z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)