wtorek, 19 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne 2016

Witajcie :)
Nowy rok, nowe postanowienia. Ja robię je w każdym roku, ale w tym postanowiłam podzielić je na kilka kategorii.
Poza szkołą i życiem prywatnym pojawiła się kategoria bloga i kosmetyków.
Zapisałam kilka postanowień, które w tym roku postaram się wypełnić. 
Znajdują się tutaj rzeczy bardzo ważne i te troszeczkę mniej ważne, ale wszystkie z nich w pewien sposób poprawią mnie fizycznie i psychicznie (dziwnie to brzmi )
Chcecie wiedzieć jakie mam postanowienia?

Zapraszam do dalszej części ;)


*
Pójść do dentysty.
Może to trochę głupie postanowienie, ale bardzo ważne dla zdrowia. Wiadomo zdrowe zęby są bardzo ważne, więc warto o nie zadbać. Ja nie byłam u dentysty ponad rok (o zgrozo) i w tym roku, zaraz po studniówce zapisuję się na wizytę.

*
Czytać więcej książek.
Jako blogerka czytam sporo tekstów, recenzji itp. Chciałabym jednak dodać do tego kilka książek. 
Lubię czytać, niestety obecnie mam bardzo mało czasu, a gdy już zdarzy mi się zajrzeć do książki jest to zwykle książka, którą muszę czytać do szkoły.
Chce to zmienić i już mam nową książkę, którą zaczynam czytać ;)

*
Jeździć więcej rowerem i chodzić pieszo.
W zeszłym roku zdałam prawko i mimo szczerych chęci mój rower został zaniedbany. 
Do sklepu samochodem, na zakupy samochodem, do szkoły samochodem itp.
Mam dobre połączenia autobusowe, a na przystanek spokojnie mogę dojeżdżać rowerem lub chodzić "z buta". Warto chodzić pieszo ponieważ możemy troszeczkę zadbać o naszą kondycje i zdrowie.

*
 Pić więcej wody.
Te postanowienie udało mi się już zrealizować w grudniu. Piłam ok. 2-2,5l wody dziennie. 
Zauważyłam już pierwsze efekty m.in poprawiła się moja skóra i udało mi się zrzucić 2 kg.
Może to nie zasługa wody, natomiast picie dużej ilości wody jest bardzo ważne.
Dodatkowo chcę pić raz dziennie pokrzywę.

*
Jeść więcej warzyw i owoców.
Zmieniam dietę i wprowadzam zwiększoną ilość zielonego. Dodatkowo postanowiłam ograniczyć ilość soli i cukru. Czekolada też idzie w zapomnienie ;)

*
Planować swój czas.
Mam z tym ogromny problem. Jestem ostatnio bardzo leniwa i chcę to zmienić.
Codziennie zapisuje na kartce co mam zrobić danego dnia.
Poprawia to systematyczność i zwiększa produktywność.

*
Podjąć pracę w wakacje.
O ile zdam maturę z matematyki (trzymajcie za mnie kciuki w maju) to czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu. Nie mam zamiaru siedzieć w domu, chcę podjąć pracę najchętniej w drogerii, ale to jest chyba mało realne. 
Chcę zarobić trochę pieniędzy bym mogła mieć "hajsy" na moje studia.
O ile będzie to możliwe to wyjadę za granice.

*
Poprawić wygląd moich włosów.
Chodzi głównie o zagęszczenie włosów i systematyczne nakładanie masek itp.
Chcę, aby moje włosy wróciły do stanu sprzed 3/4 lat, kiedy były gęste i zdrowe.

*
Zużyć kolorowe kosmetyki.
Szczególnie cienie i produkty do konturowania. Mam tego sporo i szczerze to używam ciągle tych samych kosmetyków. Zredukowanie ilość kosmetyków poprawi mój stan finansowy i pozwoli na możliwość poznania kolejnych, ciekawych produktów.

*
Częściej pisać.
Możecie to zauważyć bo już od grudnia staram się systematycznie dodawać posty na bloga.
Codziennie staram się również komentować wpisy innych dziewczyn.
Chcę, aby mój blog się rozwijał i pod koniec roku mieć 100 obserwatorów.

*
Pozbyć się trądziku.
Męczę się już z tym prawie 2 lata, a moja skóra jest nadal w kiepskim stanie.
Ograniczę ilość nakładanego makijażu i postaram się wprowadzić w życie kilka nawyków, które mogą mi pomóc.

*
Powiększyć ilość pędzli i zrobić samodzielnie paznokcie hybrydowe.
Chcę w tym roku malować już inne osoby, ale przy mojej skromnej ilości pędzli jest to mało możliwe. Chcę koniecznie zwiększyć ilość pędzli do oczu.
Dodatkowo kusi mnie dalej robienie hybryd. Może to okazać się całkiem fajnym zajęciem ;)



I to wszystkie postanowienia jakie chciałam wam przedstawić.
Chcę za rok powrócić do tego posta i zrobić podsumowanie ile z tych postanowień udało mi się zrealizować. Mimo tego, że jest już połowa stycznia to ja dalej staram się przestrzegać tych postanowień.
Jest to ok. 40% moich wszystkich celów, ale część z nich jest na tyle osobista, że chcę zostawić je dla siebie.



Jakie macie postanowienia noworoczne?
Udaje wam się je zrealizować?

6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o trądzik, to spróbuj zmiany diety. Cera mojej bratowej poprawiła się niesamowicie odkąd wykluczyła z diety nabiał i odkryła, że właśnie po nim ja "wysypuje".
    Życzę powodzenia w realizacji noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój narzeczony też od nadmiaru nabiału jest cały wysypany. Już ponad miesiąc walczy z wypryskami.

      Usuń
  2. To ja Ci pomogę w tych postanowieniach na tyle ile mogę - masz jednego obserwatora więcej ;) Życzę Ci aby jak najwięcej rzeczy z tej listy się ziściło, bo postanowienia naprawdę dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że szybko osiągniesz swoje cele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeśli chodzi o cerę to polecam przeczytać książkę "Szczęśliwa skóra" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robię postanowień na cały rok, najlepiej jest mi na dany miesiąc coś postanowić wtedy bardziej się przykładam do postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)