poniedziałek, 15 lutego 2016

Podkład Revlon Colorstay 150 Buff

Hejka :)
Dzisiaj chciałabym napisać kilka  słów na temat najbardziej znanego podkładu w naszym kraju. Chyba każdy już go posiadał, albo chociaż słyszał coś o nim.
Pamiętam jak kilka lat temu zobaczyłam go u kogoś na YT. Pomyślałam wtedy, że pewnie ten podkład będzie dobry do osób, które nakładają na siebie tonę makijażu ;D
Tak, tak logiczne myślenie dziecka ;D
Dzisiaj sama go używam i już nie wyobrażam sobie życia bez tego produktu ;)
Zapraszam do dalszej części posta :)



Opakowanie podkładu jest bardzo ładne. Buteleczka wykonana jest z grubego szkła, które jest przezroczyste. Możemy więc spokojnie obserwować ile podkłady znajduje się jeszcze w opakowaniu. Bardzo dużym minusem jeżeli chodzi o opakowanie jest brak pompki. Zdecydowanie utrudnia to aplikacje i wyjmowanie podkładu z buteleczki.
O ile dla podkładu do cery suchej ten problem jest mniejszy bo podkład jest dość lejący to już posiadaczkom podkładu do cery tłustej może to bardzo utrudnić życie, gdyż ich podkład jest bardzo gęsty.


Kolor 150 BUFF jest to jasny kolor z żółtym pigmentem. Idealnie sprawdzi się u osób z bardzo jasną karnacją. Odcień posiada domieszkę żółtego pigmentu, który nie jest bardzo mocny. Dla mnie ten odcień jest za jasny dlatego zazwyczaj ratuje się kroplą ciemniejszego podkładu lub używam brązera.

Wspomniałam już wcześniej, że jestem posiadaczką podkładu do cery suchej. Konsystencja tych podkładów (do cery suchej) jest dość rzadka i lejąca.





Krycie tego podkładu jest dobre. Szczerze mówiąc to oczekiwałam od tego podkłady całkowitego krycia, jednak w przypadku tego podkładu jest trochę inaczej. 
Krycie jest średnie w kierunku do mocnego, jednak te krycie jesteśmy w stanie budować.
Jeżeli mamy dość widoczne krostki warto nałożyć pod ten podkład korektor by mieć  pewność, że krostki będą całkowicie zakryte.

Zapach podkładu jest lekko słodki. Zapach przypomina mi podkład Pierre Rene Skin Balance. Jest to zapach przypominający biszkopciki  ;D
Jeżeli nie lubicie takich zapachów to mam dla was dobrą wiadomość-zapach nie utrzymuje się na skórze.

Podkład utrzymuje się bardzo długo. Zazwyczaj nakładam go ok. 7 rano, a zmywam ok. 16.
Po tym czasie podkład utrzymuje się bez zmian. Nie ściera się w ciągu dnia
Lekko przypudrowany daje bardzo ładny efekt matu, który także utrzymuje bardzo długo.
Warto jednak wspomnieć, że podkład lubi podkreślać suche skórki. Polecam przed większym wyjściem, kiedy chcemy, aby nasz makijaż wyglądał idealnie zrobić peeling, który wyrówna naszą cerę i sprawi, że podkład będzie się lepiej prezentował.
Podkład ładnie łączy się z korektorami itp. Nie zdarzyło mi się, aby zrobił ciasto, czy żeby się zważył.
Ja aplikuje podkład palcami i moim zdaniem jest to najlepszy sposób na uzyskanie mocnego krycia.

Podkład zawiera SPF 20, więc warto o tym pamiętać, jeżeli macie zamiar robić zdjęcia. 

Jeżeli macie cerę tłustą i zastawiacie się nad kupnem tego podkładu to polecam poczytać więcej na jego temat na innych blogach, ponieważ podkład do cery suchej i tłustej jest zupełnie inny. 

Polecam także polować na ten podkład w czasie promocji w drogeriach lub kupować go w internecie. Ceny tego podkładu są bardzo różne.
W rossmannie możemy go kupić za ok 60 zł, natomiast w internetowych drogeriach zaczynają się już od 28 zł.
Ja swój kupiłam w drogerii sekret urody za 30 zł.

Ogólnie jest to mój najlepszy podkład jaki miałam przyjemność testować.
Nie wysusza, nie zapycha-świetnie się sprawdza na większe wyjścia lub kiedy 
nasz makijaż musi przetrwać bardzo długo.

Mam zamiar na wakacje kupić ciemniejszy odcień.

Miałyście go? 

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że jest wytrzymały. Ja jednak nie lubię podkładów i na co dzień z nich nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię, ale niestety lekko wysusza moją skórę ;) Mam wersję do cery suchej, ale podkład nie jest wystarczająco nawilżający, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długi czas był to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama go ma i jak go pierwszy raz zobaczyłam to przeraziłam się brakiem pompki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład ma niesamowite krycie, ale ten brak pompki doprowadzał mnie do szału i musiałam przelać go do innej buteleczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)