poniedziałek, 22 lutego 2016

Ziaja Oczyszczanie Liście Manuka żel do twarzy

Hejka ;)
Każdy wie, że dokładne oczyszczanie skóry jest bardzo ważnie w codziennej pielęgnacji.
Ważne jest także to, żeby dokładnie zmyć makijaż z twarzy, aby resztki nie spowodowały u nas wysypu krostek.

Ostatnio miałam dość duże problemy z trądzikiem. Stwierdziłam, że muszę wprowadzić do mojej pielęgnacji mocne oczyszczanie. W tym celu postanowiłam zakupić bardzo chwalony produkt z Ziaji. 


Opakowanie produktu jest bardzo ładne. 
Produkt umieszczony jest w plastikowej butelce, która jest przezroczysta.
 Opakowanie ma bardzo ładny, lekko szmaragdowy kolor z białymi napisami.
Dodatkowo do opakowania dołączona jest pompka, które bardzo ułatwia aplikacje produktu.


Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się ten produkt. Wcześniej używałam pasty do głębokiego oczyszczania, którą bardzo polubiłam.
Na początku używania produkt przyciągnął mnie swoim zapachem. 
Jest on dość świeży jednak nie potrafię go dokładnie opisać. 
Konsystencja produktu jest dość ciekawa-żel nie jest zbyt gęsty, ale też nie jest rzadki.  
Żel pieni się delikatnie, natomiast nie ma to wpływu na jego właściwości oczyszczające.

Produkt bardzo głęboko oczyszcza skórę, po zmyciu z twarzy czułam dość mocne ściągnięcie, ale jednocześnie skóra była bardzo gładka i miła w dotyku.
Koniecznie po użyciu tego żelu trzeba nałożyć krem nawilżający.
Mimo że produkt ma właściwości mocno oczyszczające nie zauważyłam, aby żel podrażniał, czy tez powodował uczulenie.

Nie zauważyłam wysuszenia skóry po używaniu tego żelu, jednak chcąc, aby moja skóra lekko odpoczęła produktu na początku używałam wyłącznie przy wieczornej pielęgnacji.

I teraz krótko o tym co zauważyłam przy używaniu tego produktu. Jeszcze na początku stycznia moja skóra była w bardzo złym stanie. Miałam sporo zmian trądzikowych, pozatykanych porów itp. 
Nie jestem pewna czy to zasługa tego produktu, ale obecnie na mojej twarzy nie mam krostek. Zostały tylko przebarwienia, ale to już temat na oddzielny post. 
Dodać także muszę, że wpływ na obecny stan skóry może mieć pokrzywa, którą piję codziennie od 2 miesięcy lub lek na trądzik Benzacne, którego stosowałam przez jakiś czas.
(Jeżeli jesteście ciekawe mogę napisać oddzielny post na temat mojej walki z trądzikiem)


Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego żelu. Na pewno kupię też inne kosmetyki z tej serii. Tym bardziej, że za cenę 8 złotych mamy bardzo fajny produkt, który idealnie sprawdzi się przy mocno zanieczyszczonych cerach ;)

Czego używacie do oczyszczania skóry?
Pozdrawiam ;)

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten żel i chyba kupię go ponownie :) Faktycznie bardzo dobrze oczyszcza i nie podrażnia. Zużyłam dwa opakowania. Jest bardzo wydajny. Od kiedy go nie używam na mojej skórze pojawiło się więcej brzydkich zmian. Być może ma on wpływ na pojawianie się nieprzyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  2. też go bardzo lubię i używam go na zmianę z żelem z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii miałam tylko pastę która świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam go, mam tlyko peeling i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich produkty do twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten żel. Być może kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze się się sprawdził, pastę też miałam i była nawet ok choć ta linia kosmetyków nie do końca mi podpasowala :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się dobrze sprawdził :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuje
    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać mnóstwo perełek !

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tego żelu i jak dla mnie to taki sredniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio go zużyłam, u mnie sprawdził się bardzo dobrze (również napisałam recenzję).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)