wtorek, 31 maja 2016

Aktualizacja Listy Kosmetycznej Czerwiec 2016 + wyjaśnienia.

Hejka :)
Dzisiaj stwierdziłam, że pora na aktualizację listy kosmetycznej. Od ostatniego takiego wpisu minęło już kilka dobrych miesięcy. Dzisiaj chcę wam przedstawić kosmetyki, które mam zamiar kupić i przetestować, Jeżeli jesteście ciekawe co znajduje się na mojej kosmetycznej liście to zapraszam do dalszej części :)



KOBO FACE STROBING PALETTE

KOBO FACE STROBING PALETTE

KOBO NUDE EYE SHADOW SET

NUDE EYE SHADOW SET

KOBO EYEBROW STYLIST SET

EYEBROW STYLIST SET







MY SECRET BRONZING POWDER FOR CONTOURING



MAC Róż
Well Dressed
Well Dressed


theBalm Bahama Mama

theBalm Cabana Boy shadow/blush



theBalm Meet Matt(e) Trimony

theBalm Meet Matt(e) Trimony paleta 9 cieni NOWOŚĆ


Makeup Revolution Paleta cieni CHOCOLATE VICE


Zestaw Semilac 3 Lampa LED 6 W



Zestaw Semilac 3 Lampa LED 6 W



I to już wszystkie kosmetyki, które planuję kupić w najbliższym czasie. 
Znacie jakieś produkty z tej listy?

Ps.
3 tygodnie temu skończyłam zdawać maturę. Mam już wakacje, ale nie byłabym sobą, gdybym nie podjęła jakiejś pracy. W tym roku mam dość sporo wolnego czasu, dlatego postanowiłam wyjechać za granicę. Praca będzie ciężka i niestety nie będę miała dostępu do internetu, dlatego na 3 miesiące muszę pożegnać się z blogiem. Trochę mi smutno, ponieważ chciałam pisać regularnie, no ale niestety.
Wracam we wrześniu i mam nadzieję, że już na dobre powrócę do blogowania. 
A w październiku czeka mnie przeprowadzka. Nie jestem pewna czy w tym roku pójdę na studia, jedno jest pewne-będzie się działo ;) Co prawda złożyłam podania na dwa kierunki, ale nie jestem przekonana czy studia są mi teraz potrzebne.
Albo przeprowadzam się za granicę, albo zawitam do Lublina :D Mam jeszcze trochę czasu na podjęcie decyzji. 
Tymczasem żegnam się z Wami i mam nadzieję, że spotkamy się już niedługo ;D

Buziaki ;***

5 komentarzy:

  1. Kochana będę czekać na Ciebie!
    Sama zastanawiam się nad wyjazdem, jeśli nie wypalą moje starania o pracę.
    Też martwię się o bloga.
    Wracaj szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kolorówki :D W życiu bym tego nie zużyła. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam iść do lublina na coś związanego z medycyną, a wyszło że robię inżyniera - nie żałuje xd Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie Kochana poczekamy! :D Uważaj tam na Siebie! :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)