czwartek, 29 września 2016

5 faktów o mnie

Hej :)
Przeglądając ostatnio mojego bloga, zauważyłam, że już dawno nie było wpisu z serii "5 faktów o mnie".
Przybyło mi trochę nowych obserwatorów (dziękuję), więc postanowiłam, że dzisiaj dowiecie się kolejnych faktów :)

1.
Uwielbiam ręcznie pisać. Notatki, listy, plany wszystko zapisuję ręcznie. Nie sprawdzają mi się kalendarze w komórce, wolę, gdy wszystko mam wypisane w zeszycie.

2.
Uwielbiam spać.
Szczególnie ostatnio mogłabym ciągle spać. Nie ważne, czy jest to słoneczny, czy pochmurny dzień. Do pełni szczęścia wystarczy mi mała poduszka i kocyk :D

3.
Zazwyczaj wszystko planuję w dość dużym wyprzedzeniem, jednak zawsze wychodzi tak, że daną decyzję podejmuję dzień przed :)

4.
Od 4 lat zastanawiałam się nad studiowaniem kosmetologii. Ostatecznie zdecydowałam się na gospodarkę przestrzenną. Z tym wiąże się ostatni fakt...

5.
Dosłownie kilka godzin przed końcem rekrutacji postanowiłam, że się zarejestruję jako kandydat na kosmetologię. Nie wierzyłam, że mi się uda, ale czekałam na wyniki.
DOSTAŁAM SIĘ.
I oto moje marzenie się spełnia, będę studiować kosmetologię na Akademii Wychowania Fizycznego :)
Jestem bardzo szczęśliwa i już nie mogę się doczekać :D


I to już wszystkie fakty :)
Mam nadzieję, że ten post Wam się podobał :)

12 komentarzy:

  1. No to gratuluje :-) Także chciałam iść kiedyś na kosmetologie ale trochę życie mi plany pokrzyzowalo. Obecnie zapisałam się do studium kosmetycznego zaocznie, mam nadzieję że kierunek ruszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie wpisy tego typu :) Powodzenia Kochana na studiach! To wspaniały czas! No i mam ogromną nadzieje, że dasz Nam znać jak tam na studiach, bo jestem bardzo ciekawa jakie będziecie mieli przedmioty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się raz na semestr robić posty na temat kosmetologii:D

      Usuń
  3. Widzę, że mamy wiele wspólnego - 3 pierwsze punkty - też tak mam. :-) A to nie jest chyba częste.

    Gratuluję studiów i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty z faktami :) Ja też uwielbiam pisać ręcznie i kalendarz w telefonie to nie dla mnie. Kocham artykuły papiernicze, zeszytów zawsze kupuję zbyt dużo - są takie piękne, że nie umiem wybrać :D
    Powodzenia na studiach, ja zaczynam już ostatni rok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i powodzenia na studiach:) Mamy wiele wspólnego, bo pod 3 pierwszymi punktami też mogłabym się podpisać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam ręcznie pisać. To był mój ulubiony sposób na naukę. Brałam tablicę, kredę i wiecznie coś pisałam. Tak mi to weszło w krem, że koniec końców skończyłam pedagogikę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje :) Super, że dostałaś się tam gdzie chciałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mega zadowolona, ale mam też obawy czy mi się to wszystko uda ;D

      Usuń
  8. uwielbiam pisać na papierze :) to taki sposób na inspirację :D na klawiaturze to już nie to samo :)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wszystko planuję i lubię robić notatki i plany odręcznie :) Gratuluję dostania się na wymarzone studia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)