wtorek, 20 września 2016

Soraya Kolagen Argan/ Nawilżający krem przeciwzmarszczkowy.

Hej :)
Chyba nie muszę wspominać, jak ważne jest nawilżenie skóry. Jednym z najważniejszych sposobów na zadbaną cerę jest odnalezienie swojego kremu. 
Krem powinien spełniać nasze zachcianki (nie wszystkie) i sprawiać, że nasza skóra wygląda zdrowo i promiennie.
Je niestety jeszcze takiego produktu nie znalazłam. Ciągle szukam tego jedynego :)
Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę o tym produkcie z Soraya to zapraszam do dalszej części:)





Krem zakupiłam na jakiejś promocji w rossmannie. Był dość mocno popularny jakiś czas temu, więc stwierdziłam, że też się skuszę.
Krem zamknięty jest w standardowym dla kremów słoiczku.

Oto co podaje producent:
Krem ma bardzo przyjemną, aksamitną konsystencję, łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania, nie pozostawiając uczucia tłustości. Już po jednym zastosowaniu poprawia nawilżenie skóry, zapewniając odczucie długotrwałego komfortu. Sprawia, że naskórek staje się jedwabiście gładki, poprawia napięcie i jędrność skóry. Zapewnia idealną pielęgnację przez całą dobę, dbając o poprawę kondycji i wyglądu cery. Potwierdzone rezultaty stosowania: redukcja zmarszczek; poprawa nawilżenia skóry; wygładzenie naskórka; poprawa jędrności i elastyczności skóry; poprawa napięcia skóry. Skuteczna formuła: Kolagen pochodzenia morskiego - odpowiednik naturalnego białka podporowego skóry, które wspomaga utrzymanie jej jędrności i sprężystości. Olej araganowy - bogaty w tokoferole, fitosterole, kwasy omega-3 i omega-6. Chroni skórę przed procesami starzenia, odżywia i regeneruje naskórek, likwidując szorstkość i nadmierną suchość. Kwas hialuronowy - odgrywa niezmiernie ważną rolę w skórze, zapewniając jej odpowiednie nawilżenie, sprężystość i jędrność. Zastosowana w kremie wielkocząsteczkowa forma kwasu hialuronowego pozostaje na powierzchni naskórka, dając efekt ultranawilżenia i wyjątkowej gładkości. Witamina E - doskonale odżywia i wygładza naskórek, sprawia, że skóra staje się lepiej nawilżona i bardziej elastyczna, dezaktywuje wolne rodniki, przyspieszające procesy starzenia. Produkt testowany dermatologicznie.

Moje wrażenie:
Prawdą jest, że krem na bardzo przyjemną konsystencję. Nie ma problemu przy aplikacji, krem rozprowadza się bardzo gładko i bez większych oporów. Konsystencja produkt jest dość lekka, co ułatwia i tak już szybkie wchłanianie produktu. Nie jestem pewna, czy wystarczy użyć kremu raz, by zauważyć poprawę nawilżenia skóry. Prawdą jest natomiast to, że krem faktycznie nawilża skórę. Skóra po aplikacji była dość gładka, ale czasami miałam wrażenie, że jest napięta. Niestety nie jestem pewna, czy krem redukuje zmarszczki, ciężko jest mi to określić, ponieważ sama większych zmarszczek jeszcze nie mam ;D
Wielkim plusem tego produktu jest fakt, że nie zapycha cery. Mam z tym dość duży problem, dlatego kosmetyk, który nie zapycha automatycznie staje się moim ulubieńcem :D
Niestety krem posiada jeden minus, mianowicie ma dość mocny, ostry zapach, który utrzymuje się dość długo na skórze. 

Składniki;
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Argania Spinosa Kernel Oil, Soluble Collagen, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Tetrabutyl Ethylidenebisphenol, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Alpha Isomethyl Ionone, Citronellol, Eugenol.


Teoretycznie jest to dość fajny krem, niestety ten zapach kompletnie mi nie pasuje, dlatego już więcej nie sięgnę po ten produkt.
Miałyście go? Co o nim sądzicie?


4 komentarze:

  1. Byłabym skłonna znieść okropny zapach, jeśli tylko efekty byłyby spektakularne. Jeśli są po prostu dobre to na pewno szukałabym czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tą marką :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jakoś nie mam przekonana do tej marki :)

      Usuń
  3. Fajnie, że nie zapycha, chętnie się mu przyjrzę bliżej, ciekawe czy zapach by mnie odstraszał :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)