niedziela, 16 października 2016

Synergen Deep Clean | Krem do mycia twarzy, który kosztuje grosze.

Hej :)

Chyba muszę się przyzwyczaić do pisania postów między zajęciami. Strasznie mnie to irytuje, gdy muszę czekać ponad 3 godziny na kolejny wykład czy zajęcia. 
Chyba trochę inaczej sobie to wszystko wyobrażałam :D

No dobra, koniec prywaty. Dzisiaj zapraszam na kolejną recenzję produktu z Synergen :)




Synergen Deep Clean Krem do mycia twarzy możecie kupić w każdym Rossmannie za cenę 7 złotych.
Według producenta krem przeznaczony jest do skóry zanieczyszczonej. W sumie ciężko się z tym nie zgodzić, ale moim skromnym zdaniem produkty tego typu powinny być nieco bardziej oczyszczające. Produkt faktycznie oczyszcza, ale nie robi tego w jakiś bardzo mocny sposób. Krem (a właściwie żel) używam zazwyczaj rano, kiedy wiem, że moja skóra nie jest strasznie zanieczyszczona. Żel jest dość delikatny w swoim działaniu. Słabo się pieni, ale to akurat mogę mu wybaczyć. W sumie ciężko jest mi napisać coś więcej o tym produkcie, ponieważ moim zdaniem to typowy średniak z niskiej półki.
Według producenta żel ma zapobiegać powstawaniu pryszczy i zaskórników. Tak, zgodzę się z tym. Podczas używania tego produktu nie zauważyłam, aby na mojej skórze pojawiły się krostki i inne "syfy" ;) Zapach produktu był lekko chemiczny. Na szczęście dało się to wytrzymać, a sam zapach absolutnie nie uniemożliwiał stosowanie tego żelu.




Ogólnie jestem zadowolona z działania tego żelu. Nie jest to jakiś ogromny hit, który koniecznie musicie mieć w swojej kosmetyczce, ale patrząc na cenę i fakt, że produkt nie zdobił mi nic złego, myślę, że warto zwrócić na niego uwagę będąc w rossmannie :)


Testowałyście go?

5 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten produkt, zwłaszcza jeśli nie powoduje niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o czym mówisz, jeśli chodzi o te przerwy w zajęciach. Niestety ja miałam to samo, czasem 2, innym razem aż 4 godz przerwy, które były bardziej męczące niż same zajęcia;p
    Tego kremu nie testowałam jeszcze, ale kiedyś przy okazji przetestuję. Ogólnie te rossmannowe kosmetyki są całkiem w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze jeszcze okazji testować tego kremu, ale za 7 zł może się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno oczekiwać po żelu głębokiego oczyszczania, moim zdaniem nie do tego on służy. Od głębszego oczyszczania i złuszczenia naskórka są peelingi :) Nie znam tego produktu, ale obawiam się, że podobnie jak inne preparaty tego typu powodowałby ściągnięcie mojej wrażliwej skóry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)