sobota, 14 stycznia 2017

7 KOSMETYCZNYCH RZECZY, KTÓRE WARTO ZAMÓWIĆ NA ALIEXPRESS

Hej ;)


Chyba każda z nas doskonale wie, co to jest ALIEXPRESS. O stronie dowiedziałam się już dość dawno, jednak zamawiać zaczęłam stosunkowo późno. Na początku nie byłam pewna co do płatności, szybko się jednak okazało, że moje obawy są zbędne. I zaczęła się fala zamówień różnych rzeczy, czasem niepotrzebnych, ale jakże kuszących ;D
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam listę 7 rzeczy, które warto zakupić na aliexpess. Jeżeli jesteście ciekawe to zapraszam dalej ;)


Znalezione obrazy dla zapytania aliexpres





1. Silikonowe jajeczko(?) do czyszczenia pędzli.
Świetna sprawa, która ułatwia jakże nieprzyjemną czynność, jaką jest czyszczenie pędzli. 
Moim zdaniem te silikonowe jajeczko idealnie sprawdzi się przy myciu mniejszych pędzli na przykład tych do oczu. Koszt takiego cudeńka to ok.  $1.00 






Silikon Makeup Muśnięcie Ustawia Narzędzia Kosmetyki Makijaż Szczotki Scrubber Czyszczenie Mycie Pokładzie Prania Kosmetyczne Brush Cleaner Narzędzie




2. Pędzle do makijażu.
Posiadam dwa zestawy i każdego dnia zastanawiam się ile tak naprawdę kosztuje wyprodukowanie pędzli. Kupiłam podróbki Zoevy i jestem nimi zauroczona. Pędzle są super miękkie, idealnie spisują się przy codziennym makijażu. Co najważniejsze, nie wypada z nich włosie. Mam zamiar zakupić jeszcze jakiś zestaw przeznaczony głównie do makijażu oczu. 
Ceny takich zestawów są różne. Zaczynają się już od ok. 5 dolarów, a cena moje dojść nawet do 20 dolarów.


3.  Lampa do hybryd.
Posiadam taką lampę i jestem z niej bardzo zadowolona. Na Aliexpress znajdziecie mnóstwo lamp, więc jeżeli chcecie zacząć swoją przygodę z hybrydami lub żelami, to warto zajrzeć i może zakupić ;)

golden

4. Naklejki do paznokci.
Ostatnio poszalałam i zamówiłam ich dużo, ba nawet bardzo dużo. Uwielbiam naklejki na paznokciach i moim zdaniem to najszybszy sposób na ozdobę paznokci. 
Do wyboru mamy mnóstwo wzorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie ;)


15


5. Organizery na kosmetyki.
Jeszcze ich nie mam, ale planuję zakupić właśnie takie, przezroczyste organizery na kosmetyki. Strasznie mi się one podobają i świetnie wyglądają na toaletce;)
Niestety ceny takich organizerów są dość wysokie, jednak moim zdaniem warto w nie zainwestować i cieszyć się z ich wyglądu. ;)



6. Płytki do stemplowania.
Zamówiłam ostatnio kilka i pomyślałam, że to genialny sposób na zdobienie paznokci (no oprócz moich ukochanych naklejek). Po pierwsze płytki możemy używać wielokrotnie, co raczej jest oczywistą oczywistością, ale moim zdaniem największą ich zaletą jest fakt, że nie potrzebujemy żadnych dodatkowych rzeczy do stemplowania jak na przykład woda czy nożyczki (jak w przypadku naklejek).
BP-L054 36312


7. Cudowny olejek do włosów.
Zamówiłam i będzie testowanie. Widziałam efekty na innych blogach i jestem bardzo ciekawa czy moje efekty będą podobne do tych, które uzyskały dziewczyny. 
Olejek ma przyspieszyć wzrost włosów i sprawić, że na głowie pojawi nam się wysyp babyhairów ;)
Kiedy skończę go testować, na 100% pojawi się post na ten temat.

1 (1)


Oto cała moja lista rzeczy, które warto kupić na aliexpress. 
Znacie jeszcze ciekawy rzeczy (niekoniecznie kosmetyczne), które warto zakupić na "chińskim allegro"?

Pozdrawiam ;)

30 komentarzy:

  1. Brushegg kupiłam na Ali. Naklejki i stemple to kopalnia- zawsze nie mogę się zdecydować co konkretnie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś dać namiary na ten olejek do włosów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://pl.aliexpress.com/item/Andrea-Hair-Growth-anti-Hair-Loss-Liquid-20ml-dense-hair-fast-sunburst-hair-growth-grow-invalid/32737119251.html?spm=2114.010208.3.38.32IUJr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10000009_10084_10000025_10083_10080_10000029_10082_10081_10000028_10110_10111_10060_10112_10113_10062_10114_10056_10055_10037_10054_10033_10059_10032_10099_10078_10079_10000022_10077_10000012_10103_10073_10102_10000015_10096_10000018_10000019_10052_10053_10107_10050_10106_10051,searchweb201603_3,afswitch_3,single_sort_3_default&btsid=b37881f1-f543-4a32-86de-cff5a65465ba

      Usuń
  3. Ooo mega fajny post! Bardzo mnie zainteresował :D. Nie robiłam jeszcze tam zakupów, ale najchętniej zamówiłabym pędzle :D Była może już u Ciebie ich recenzja? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzji jeszcze nie było, ale mam zamiar napisać taki post ;)

      Usuń
  4. Czemu te organizery są takie drogie :/?
    Ja mam tylko pędzle z Ali, jak na razie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem dlaczego są drogie ;/ Może koszty wyprodukowania są spore ;/

      Usuń
  5. Jeszcze nic nie zamawiałam z AE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pędzle z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swoje zamówienie właśnie :) świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie jajeczko by mi się przydalo;) Nigdy nie robiłam zakupów na ali

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! super blog :)
    zapraszam: http://fancycares.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pędzelki wyglądają świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad zakupem jajeczka i pędzli zastanawiam się od dawna:) ale nigdy nic z chińskich stron nie zamawiałam. Organizery polecam, co prawda mam takie z JYSK ale są super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na pędzle 😉 obserwuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te organizery :) A jajeczko do czyszczenia pędzli mam i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te jajeczko do czyszczenia pędzli i naklejki -jestem zadowolona :) Ostatnio zamówiłam sobie sukienkę na lato z Myszka Miki, koszulę czarną w gwiazdy, naszyjnik celebrytka krzyżyk (nierdzewny) i pędzel-szczotka mini i powiem Ci jestem zadowolona (fotki moich zakupów są na moim ista :P).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nic z tej strony nie kupowałam, bo wiem, że jak już bym zaczęła to ciężko byłoby skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja miałam zamówić tylko jedną rzecz, a skończyło się chyba na 12 ;D Później listonosz codziennie przynosił paczki ;D

      Usuń
  16. wstyd się przyznać, ale nie mam żadnej z tych rzeczy....
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zamawiam mnóstwo skarpetek z alie :D

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czekam na pędzle JAF zestaw do malowania oczu, wyglądem przypominają mi Hakuro, a Andreę mam tez na oku ale na razie się waham ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama chciałabym kupić kilka rzeczy z podanych przez Ciebie. Pędzle już mam, inne ale też są ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. wczoraj zamówiłam paletkę z Zoeva na Ali :D zobaczymy, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tego olejku. Ja kupiłam zwykłą lampę led z Alliexpress i jestem z niej zadowolona.
    Właśnie zastanawiałam się nad zakupem tych pędzli a jakie posiadasz zestawy ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kupować na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez jestem miłośniczką zakupów z Ali :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)