sobota, 7 stycznia 2017

Włosowe plany na 2017 rok.

Hej Dziewczyny :)

Zgodnie z planami wprowadzam w życie nowe wyzwanie związane z włosami. Postanowiłam dokumentować wszystkie starania, jakie poczyniłam, aby włosy były gęste i zdrowe.

*
Olej
Po pierwsze chcę wrócić do olejowania włosów. Nie robiłam tego już od kilku miesięcy i szczerze tego żałuję. Postanowiłam raz w tygodniu nakładać olej na włosy minimum na 2-3 godziny. 

*
Maski, odżywki i inne domowe kosmetyki.
Nie robię tego regularnie i wiem, ile tracę.  Na zmianę po myciu będę nakładać olej, maskę i odżywkę. Czasu trzymania tych specyfików nie podam, bo różnie to w życiu bywa. Czasami myję włosy rano i czasu jest już dużo mniej.

*
Prostownica i suszarka.
W tym roku prostownicy użyłam raz, gdy fryzjerka robiła mi fryzurę na studniówkę (btw. do tej pory mam ciarki jak wspomnę ilość lakieru na moich włosach ;D) i raczej nie zamierzam tego zmieniać. Nie piszę od razu, że całkowicie zapomnę o prostownicy, ale nie mam zamiaru używać jej częściej niż raz w miesiącu.
Z suszarką było u mnie gorzej, bo do czerwca suszarki używałam codziennie, gdy układałam sobie grzywkę. Nie wspomnę już o tym, jakie to było idiotyczne.
I tutaj też jak w przypadku prostownicy, czyli nie mówię, że już nigdy nie użyję suszarki, ale po pierwsze w rozsądnych ilościach, a po drugie wcześniej włosy należy odpowiednio zabezpieczyć. 

*
Olejek do końcówek.
"Must have" i coś, co chcę robić po każdym myciu.

*
Wcierki
Ponownie chcę do nich wrócić. Na początku spróbuję z Jantarem i zobaczymy, jak nasza znajomość się ułoży. Pamiętam, że 3 lata temu po stosowaniu wcierek miałam wysyp włosków na głowie. Oby i tym razem było podobnie ;)


Oczywiście wszystkie wyżej wymienione postanowienia nie będę wprowadzać w jednym czasie. Stopniowo chcę przygotować włosy do zmian i mam nadzieję, że wygram walkę o zdrowe włosy ;)

Macie jakieś swoje postanowienia i cele "włosowe" na ten rok?

18 komentarzy:

  1. Widzę że mamy podobne plany :) podziwiam Cię za oddanie włosków dla fundacji, Ty masz świeży start a komuś sprawisz radość. Widzę że podobnie jak ja zamierzasz częściej olejować, odżywiać i zabezpieczać włosy - ja się w tym strasznie opuściłam i teraz widzę tego skutki... Powodzenia we wcierkach, może podpatrzę u Ciebie jakieś produkty do przetestowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym umieć zrezygnować z prostownicy a tym bardziej z suszarki :(
    Świetne plany! Trzymam kciuki :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przydałoby się jakieś wsparcie :)
    http://palitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje plany ja również zamierzam wprowadzić w życie ;) Przez ostatnie pół roku trochę zapomniałam o moich włoskach i w tym roku postanowiłam powrócić do włosomaniactwa ;) Niedługo wszystko sobie rozplanuję, rozpiszę i nic tylko dbać i pielęgnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kompletnie nie jestem włosomaniaczką, ale ostatnio próbuję swoich sił w olejowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chcę wrócić do regularnego olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do wcierek też mogłabym wrócić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też planuję wypróbować jakąś wcierkę, ale teraz piję skrzyp i pokrzywę i zobaczę jakie efekty będą;) Powodzenia w realizacji planów i dawaj znać na blogu, jak idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostownicy i suszarki nie stosuję już chyba od ponad 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i wytrwałości w trzymaniu się postanowień :)

    Ja na pewno chcę częściej nakładać maskę na włosy. Chciałabym też wypróbować olejowania.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój plan włosowy to w końcu przemóc się i iść do fryzjera trochę je ogarnąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym w tym roku zapuścić włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam właśnie olej na włosach :D Prostownicę już ograniczyłam rok temu, gorzej z suszarką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chciałbym nakładać olej na włosy.Polecisz mi coś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ka ja to wszystko zależy od tego jakie masz włosy :) M.in porowstość itp. Na początku polecam sprawdzić oleje, które masz w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio nie zapominam na szczęście o olejowaniu, ale za to zaniedbałam troszkę wcierkową kuracje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Super postanowienia, ja również chciałabym powrócić do olejowania, jakoś nie mam do tego cierpliwości ale efekty wynagradzają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam postanowienia, jednym z nich jest wyprawa do fryzjera bo już dawno nie byłam. Chciałabym aby moja fryzura nabrała więcej życia i była bardziej twarzowa. Z pielęgnacyjnych rytuałów to produkty o naturalnym składzie, oleje, wcierki, maski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chciałabym regularnie włosy olejować, tak raz na 2 tygodnie (bo myję średnio raz na 3-4 dni, więc przy każdym myciu by mi się nie chciało). Suszarki natomiast na pewno nie odstawię, bo moje włosy suszone na wolnym powietrzu wyglądają tragicznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)