niedziela, 12 lutego 2017

COSMETIC SCAN | APLIKACJA KOSMETYCZNA IDEALNA NA ZAKUPY



Jakiś czas temu postanowiłam stworzyć własny notatnik, gdzie zapisywałam poszczególne składniki występujące w kosmetykach. Wpisywałam tam ich właściwości i jak mogą się zachowywać na twarzy. Wszystko wyszło dość przejrzyście, a ja miałam wszystkie informacje w jednym miejscu. Problem polegał na tym, że podczas zakupów czasami, zanim sprawdziłam dokładnie skład danego kosmetyku, musiałam postać dłuższą chwilę, aż w spokoju odczytałam dany skład i zdecydowałam się na ewentualny zakup.


Kilka miesięcy temu trafiłam na aplikację, która nazywa się COSMETIC SCAN. Jest to aplikacja, która w krótkim czasie pozwala dokładnie poznać skład danego kosmetyku. Aplikacja jest stosunkowo nowa i moim zdaniem warto się jej bliżej przyjrzeć.





Aplikacja to świetne rozwiązanie dla osób, które chcą poznać dokładny skład kosmetyku i sprawdzić, jakie ma działanie na skórę. Myślę, że aplikacja pozwala zaoszczędzić nam sporo czasu podczas zakupów. 




Jak używać aplikacji? Oczywiście na początku musimy aplikację pobrać, jest ona całkowicie darmowa, więc myślę, że akurat z tym nie będzie problemu. Po zainstalowaniu pozostaje nam już spokojnie skanować kosmetyki i poznawać ich ciekawe składy. Wystarczy tylko zeskanować kod kresowy danego kosmetyku, którego skład chcemy poznać. Po chwili na ekranie pojawia się zdjęcie produktu (o ile jest w bazie kosmetyków), podany pełny skład, gdzie zaznaczone są substancje szkodliwe, alergiczne itp.




Na ekranie pojawia się wypisany skład i jeżeli chcemy się wczytać o dokładnych właściwościach poszczególnych substancji wystarczy kliknąć nazwę, by po chwili przeczytać jej pełną charakterystykę. Po sprawdzeniu składu kosmetyku możemy dany produkt zapisać do pamięci jako "dobry" lub "szkodliwy".



Osobiście aplikacji używam bardzo często. Zaraz po jej instalacji postanowiłam dokładnie sprawdzić każdy kosmetyk w moich zbiorach i szczerze mówiąc, byłam w szoku, że wiele z tych produktów mało dość średnie składy.

Słyszałyście o tej aplikacji? Używacie jej?

10 komentarzy:

  1. Znam aplikację i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam jej wcześniej, super ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą aplikację! Na zakupach czuje się jak bez prawej ręki bez niej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetna aplikacja ;) Zaraz pobiorę ją na swój telefon i też posprawdzam składy swoich kosmetyków ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i mam ją w telefonie, ale zbyt często z niej nie korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie słyszałam o tej aplikacji :) Już sobie instaluje :)
    Dzięki kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę aplikację i bardzo lubię. Świetnie się sprawdza podczas analizy składów, choć nie zawsze jest bardzo dokładna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)