piątek, 3 marca 2017

ZIAJA LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI | PEELING DROBNOZIARNISTY


Jednym z kosmetyków, które wręcz uwielbiam używać, jest peeling. Bardzo lubię jego działanie i to, jaką skórę pozostawia po aplikacji. Na peeling z Ziaji trafiłam przez przypadek, ale nie żałuję tego :)
Jeżeli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam do dalszej części :)


Peelingu używam regularnie co 3 dni. Sposób aplikacji pozwala mi dogłębnie oczyścić skórę i pozbyć się martwego naskórka. Skóra staje się przyjemniejsza w dotyku i wygląda po prostu świeżo. 

Producent zapewnia, że kosmetyk oczyszcza i odświeża skórę oraz chroni ją przed utratą wody. Dodatkowo granulki zapobiegają powstawaniu zaskórników. 


Peeling zamknięty jest w zielonej, przezroczystej butelce. Moim zdaniem to dobre rozwiązanie, ponieważ możemy kontrolować, ile produktu znajduje się w opakowaniu.

Peeling ma żelową konsystencję, która jest przezroczysta. Oczywiście produkt zawiera drobinki, które są bardzo małe. Na szczęście jest ich dość dużo, dzięki czemu używanie produktu jest przyjemniejsze, ponieważ nie czujemy na skórze drobinek.  Zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny. Jest to świeży zapach, lekko pobudzający, dlatego peeling stosowałam często rankiem , kiedy potrzebowałam się pobudzić :)





Producent zapewnia dodatkowo, że peelingu możemy używać także na ciało. Moim zdaniem ten peeling zawiera zbyt drobne ziarenka, także efekt po aplikacji produktu może nie być super mocny :)

Osobiście tego produktu używam tylko na twarz i sprawdza się naprawdę bardzo dobrze. Po aplikacji skóra jest super oczyszczona i przyjemna w dotyku. Po regularnym stosowaniu zauważyłam, że moja skóra jest rozświetlona i wygląda na zregenerowaną (mimo że zimowe warunki nie sprzyjają w utrzymaniu skóry w dobrej kondycji). Po zastosowaniu peelingu moja skóra szybciej przyjmuje kolejne kroki pielęgnacji, przez co mam wrażenie, że kosmetyki kolorowe, które stosuję po zastosowaniu peelingu, wyglądają na skórze po prostu lepiej. 

Produkt przeznaczony jest do każdego typu skóry, więc myślę, że każda z was powinna go przetestować. Jeżeli lubicie stosować peeling mechaniczny, to koniecznie musicie użyć tego produktu. 

SkładAqua, Polyethylene, Glycerin, Propylene Glycol, Olea Europea Leaf Extract, Panthenol, Sodium Olivamphoacetate, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxypropyl Methylcellulose, Carbomer, Diazolidinyl Urea. Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragnance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Metylpropional, Sodium Hydroxide, CI 47005 (D&C Yellow No. 10), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5).

Produkt kupiłam w salonie Ziaji za 13 zł.

Używałyście go? A może polecacie jakieś inne peelingi mechaniczne :)

12 komentarzy:

  1. Tego akurat nie znam, ale fajnie, że można go stosować jednocześnie do twarzy ciała czy rąk;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się dobrze sprawdził. Nie miałam jeszcze okazji go stosować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy wiem, że polietylen szkodzi środowisku, nie kupuję peelingów z nim w składzie. Ten niestety go ma, więc z troski o ryby nie kupię go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie. Ostatnio bardzo polubiłam produkty z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam go, ale chętnie zacznę. Zniechęciłam się do peelingów, bo zawsze trafiałam na takie z wielkimi drobinkami i miałam niefajne uczucie przy korzystaniu z nich. Może ten będzie lepszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cera nie lubi się z dosłownie żadnym produktem Ziaji :( Sprawdzałam, z peelingami zwykłymi i enzymatycznymi też.. a szkoda, bo mogły być moimi "tanie i dobre".

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i byłam całkiem zadowolona :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego peelingu ale ciekawie się prezentuje ;) więc może spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam używać peelingu :D
    Ale z tym jeszcze nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling to mój nieodzowny kosmetyk :D Z Ziai jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki oliwkowe, a firmę Ziaja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)