piątek, 30 maja 2014

Liebster Blog Award

Hej zostałam nominowana przez http://ty-tez-mozesz.blogspot.com/
Postaram się odpowiedzieć na 11 pytań zobaczymy co z tego będzie ;)
Przepraszam, że dopiero teraz, ale wcześniej nie miałam czasu.

Czym jest Liebster Blog Award?

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
1. Każdy dzień zaczynam od...
Śniadania staram się jeść śniadanie bo wiem, że jak będę w szkole to nie wiadomo, o której dopiero zjem, więc śniadanie to dla mnie podstawa.

2. W weekend najczęściej...
Odpoczywam od szkoły. Sprzątam, uczę się, spotykam się z przyjaciółkami.

3. Gdybym wygrała w totolotka...
Kupiłabym sobie masę kosmetyków, pojechała na wakacje, a resztę wpłaciłabym do banku ;)

4. Twój kosmetyczny Must Have na wakacje 2014 to...
Chyba takiego czegoś jeszcze nie mam no może krem bambino.

5. W ludziach cenię...
Szczerość, pomysłowość, sporadyczność.
6. Cecha Twojego charakteru, której nie lubisz.
Jestem marudą straszną....
Ciągle jest źle, wszystko będzie źle i tak dalej...  Nie lubię tego i staram się pozbyć tej cechy.

7. Moje ulubione marki odzieżowe to...
Nie mam ulubionej. Często ubieram się w sh i kupuję ciuchy w małym sklepie u pani Basi ;)

8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa.
Zabawa np. w chowanego, małe piwko duże piwno itp. Pamiętam jak potrafiłam bawić się z moimi braćmi i znajomymi do ciemnej nocy. To były czasy! :D
9. Nigdy nie wychodzę z domu bez...
 Telefonu? Chociaż teraz to bardziej bez chusteczek  higienicznych.
10. Moja ulubiona książka to...
Ania z Zielonego Wzgórza
11. Za 10 lat będę...
Trudno powiedzieć mam nadzieję, że będę miała już skończone studia i będę szczęśliwa ;)


Nominuję;

Oto pytania:
1.Czy malujesz się codziennie?
2.Ulubiona firma kosmetyczna?
3.Jakiego kosmetyku używasz codziennie?
4. 3 kosmetyki, które zabierzesz na bezludną wyspę?
5.Ile miałaś lat jak zaczęłaś się malować?
6.Ulubiony sklep kosmetyczny?
7.Zaczęłam blogować bo...?
8.Czego nie lubię w blogowaniu?
9.Moje największe marzenie to...?
10.Ulubiony lakier do paznokci? 
11.Jaką masz długość włosów?

Zapraszam do pisania ;)

2 komentarze:

  1. Ja też nie wyobrażam dobie poranku bez śniadania. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)