piątek, 19 czerwca 2015

Tanie i dobre: My Secret cienie do powiek

Hej;)
Dzisiaj pierwszy (i na pewno nie ostatni) post z serii tanie i dobre.
Będą to krótkie posty na temat tanich kosmetyków, które się u mnie sprawdziły ;)
Dzisiaj przedstawię wam zestaw 3 cieni do powiek z My Secret


bez bazy

Mam problematyczne powieki , na których bardzo trudno trzymają się wszelakie cienie.
Dodatkowo mam opadającą powiekę co dodatkowo komplikuje sprawę.
Cienie kupiłam na promocji w naturze za 3zł 50 gr.
Także cena jest szałowa;)
Co prawda rzadko używam tego lekko zielonego cienia, ale za to odcienie różu i lekkiego fioletu pojawiają się na moich powiekach bardzo często.
Cienie nakładam na kamuflaż z Catrice lub bezpośrednio na korektor zaaplikowany na powiece.
Czasem wspomagam się i aplikuję cienie na mokro.
Jestem dość zadowolona z długości przebywania tych cieni na moich powiekach.
Wytrzymują ponad 7 godzin, gdzie średnio po 2 godzinach inne cienie zbierają mi się w załamaniach i nie wyglądają już ciekawie.

Również przy aplikacji nie osypują się i ładnie można je blendować.
Jestem bardzo zaskoczona jakością tych cieni i przy najbliższej okazji dokupię sobie jeszcze jedno opakowanie.






3 komentarze:

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)