wtorek, 30 czerwca 2015

Zszywkowe uzależnienie czyli o mojej ulubionej stronie.

Hej;)
Jak u was początek wakacji? Ja zaczęłam pracować, więc wakacje w moim przypadku są mniej rekreacyjne, ale oderwanie się od nauki nawet przy tym, że pracuje jest dla mnie formą relaksu ;)

Dzisiaj przychodzę z postem gdzie zaprezentuje wam moją internetową aktywność;)
Jak już pisałam wam jakiś czas temu udzielam się na portalu Zszywka.pl
Dla mnie to świetne miejsce, gdzie mogę podzielić się kawałkiem mojego życia, popisać z dziewczynami, wymienić swoje poglądy, opinie itp.
Strona zawiera kilkanaście kategorii. Dla mnie najbardziej interesująca jest kategoria związana z urodą, modą, sportem i gotowaniem.
Ale na 100% każda z nas znajdzie tam swoją ulubioną kategorie;)
Ten portal to świetne miejsce, gdzie możemy odnaleźć milion inspiracji, które osobiście często wykorzystuję w życiu codziennym ;)
Poniżej prezentuję wam MOJE zszywki, które dodałam na przestrzeni roku.

Dokladnie 2 miesiace :)
Siemie lniane u mnie sprawdzilo sie w 100% :)
Różnica moich włosów na przestrzeni 2 miesięcy. Za jakiś czas postaram się napisać post z podsumowaniem mojej 3 miesięcznej kuracji ;)


Moja kolekcja kosmetykow. Troche tego jest, ale wprowadzilam w zycie projekt denko i calkiem sporo rzeczy mi sie skonczylo :) Ile  wy macie kosmetykow?
Tutaj pytałam się dziewczyn czy moja "kolekcja" kosmetyków jest serio aż tak straszna ;)

Moja zmiana wlosow od lipca do marca. Jestem z nich zadowolona, ale wolalabym miec ich wiecej. Znacie jakies sposoby na zageszczenie wlsow? Jakies wcierki, maseczki?? Dodatkowo czy znacie jakies sposoby na nadawanie objetosci wlosom?
Metamorfozy moich włosów ciąg dalszy.. 


Jedna z was poprosila mnie o zestawienie moich paznokci. Oto roznica paznokci trwala ona  3 lata ;)

I kolejne metamorfozy. Tym razem moje paznokcie ;)


Dziewczyny od 2 tygodni stosuje olejek rycynowy na moje rzesy. Efekt jest genialny. Na zdjeciu mam tusz ale on raczej nie wydluza ich. Stosowalyscie olejek rycynowy na inne miejsca np. paznokcie? Jakie sa wasze odczucia?
Efekty używania olejku rycynowego

Hej, jakie cwiczenia polecacie na brzuch? Wazne, aby nie obciazaly odcinka szyjnego. Niestety czesto jak wykonuje cwiczenia np.Mel b boli mnie strasznie szyja. Po jakim czasie widzialyscie efekty tych cwiczen?
Efekty 2 tygodni ćwiczeń

Jak uczyc sie duzej ilosci slowek z angielskiego? Chce przez wakacje poprawic swoj angielski i nie wiem do konca co mam robic, bo zakowanie slowek na "sucho" nie ma sensu:/ Co wam pomoglo w nauce?? Poradzcie cos ;)

Pytałam się o sprawdzone metody na naukę dużej ilości słówek ;)


Macie zwoje zszywki? A może jesteście też tak bardzo uzależnione od tego portalu?;)

Znacie jakieś podobne strony?

(Post NIE JEST sponsorowany. Wyraziłam tutaj swoją osobistą opinię)

2 komentarze:

  1. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam tej strony ; ) ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)