piątek, 17 lipca 2015

Kilka nowości z ostatnich dni

Hej ;)
Przyznam, że dzisiaj szykowałam dla was zupełnie inny post, ale jakieś 2 godziny temu do moich drzwi zawitał pan i wręczył mi paczkę z nagrodą;)
Pod koniec czerwca wzięłam udział w konkursie z okazji 3 rocznicy założenia bloga.
Tak się zdarzyło, że udało mi się ten konkurs wygrać i Kasia wysłała mi nagrody ;)
Chciałabym podziękować Kasi z bloga  O kosmetykach spostrzeżenia własne 
za świetne nagrody i poprawę humoru;)




Nagrodą były 2 paletki cieni do powiek z W7 oraz róż do policzków (Ktoś chyba wiedział, że uwielbiam róże ;))

*

 Ostatnio także wybrałam się na zakupy do sh
Niestety zakupy były średnio udane i znalazłam tylko 3 rzeczy: płaszczyk jesienny, sukienkę oraz tę cudowną i skromną torebkę, która swoją premierę będzie miała już za 2 tygodnie na weselu ;)




Z wyglądu bardzo skromna, ale w środku jest bardzo dużo przegródek. 

*

Ostatnio testowałam nowy tusz do rzęs w catrice i niestety jakoś nie powalił mnie na kolana ;/
Moje rzęsy wyglądały trochę dziwnie.

*
W minionym tygodniu przyszedł czas na podsumowanie mojej 3 miesięcznej kuracji z siemieniem lnianym. Dla mnie efekty są bardzo dobre, włosy są już długie, ale niestety dalej ubolewam nad ich wypadaniem.
Mam zamiar kupić kozieradkę i spróbować tego sposobu ;)

Hej oto efekty 3 miesiecznego spozywania lnu. Jak widac wlosy znacznie urosly. Zazwyczaj przyrost byl znikomy :/ + (testowalam siemie lniane aby moimi wynikami podzielic sie na  moim blogu).Niestety mimo zazywania tabletek na wzmonienie i ostroznego obchodzenia sie z wlosami ciagle strasznie wypadaja:/ Jestem zalamana :/ Pomyslalam, aby je obciac do ramion i podjac walke z wypadaniem :/ Chce aby byly geste i grube. Jakies pomysly co mam zazywac, uzywac, wcierac itp? :) A moze znacie jakies dobre metody na wypadanie?? :)Dziekuje za kazdy komentarz :)

*
No i na koniec trochę muzyki.
Wakacje to dla mnie czas, gdzie praktycznie ciągle słucham muzyki. 
Trochę nowości bardzo polubiłam ;)

To jeden z moich ulubionych ostatnio utworów.


To tyle z mojej strony ;)
Na koniec mam do was kilka pytań. 
Mam nadzieję, że w miarę możliwości odpowiecie na nie;) :

*Szukam podkładu dla cery suchej/normalnej w jasnym odcieniu i z żółtym pigmentem.
Ważne aby podkład NIE MIAŁ SPF. 
Polecacie coś?

*Jestem przed klasą maturalną i zastanawiam się wstępnie jaki kierunek później wybrać.
Intensywnie myślę nad kosmetologią lub pielęgniarstwem.
Czy jest tutaj osoba, która studiuje/studiowała któryś z tych kierunków w Lublinie?
Chciałabym skontaktować się w jakiś sposób i zadać kilka pytań związanych z kierunkiem, nauką itp.


Ja lecę sprzątać i dziękuję za każdy komentarz ;**
Karolina Sili D  ;)

1 komentarz:

  1. Słyszałam, że niestety te paletki są słabej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)