środa, 22 lipca 2015

My Secret Natural Beauty-cienie do powiek

Hej ;)
Jak mijają wam wakacje? :)
Przyznam, że dla mnie pogoda jest kapryśna. Nie lubię mega zimna, ale też przy bardzo wysokich temperaturach mój organizm funkcjonuje znacznie gorzej.
Ale dzisiaj nie o tym mowa. 
Zapraszam do czytania ;)



Paletkę kupiłam pod koniec września i to był bardzo dobry zakup ;)
Jest to zestaw 4 cieni w typowo dziennych kolorkach.
Bardzo często korzystam z tej paletki, aby zrobić szybki make-up do szkoły.

Cienie zamknięte są w małej, poręcznej kasetce, która wygląda bardzo ładnie i zgrabnie.
Niestety, ale napisy na "klapce" już się zaczęły ścierać, ale za tę cenę mogę to wybaczyć;)
Cienie świetnie trzymają się na powiekach, ale wymagają obecności bazy.
Nie rolują się i bardzo rzadko zbierają się w załamaniu. 
Nie mogłam was okłamać ponieważ kilka razy cienie zrobiły mi "psikusa" i potrafiły nieestetycznie zebrać się w załamaniach.
Cienie łatwo się nakładają, a blendowanie ich to sama przyjemność.

2 pierwsze cienie są to typowo jasne odcienie, które świetnie sprawdzają się przy nakładaniu ich na całą powiekę.
Są to matowe, delikatne odcienie, które mają lekkie tony różu i fioletu.


2 kolejne cienie są odrobinkę ciemniejsze od pozostałych.
Osobiście lubię ich używać w załamaniu powieki i jako lekki akcent na powiekę dolną.
Tak samo jak w przypadku poprzednich są to typowo matowe cienie.




Myślę, że warto sięgnąć po paletki My Secret. Moim zdaniem te cienie są porównywalne z cieniami z kobo.
U mnie paletka sprawdza się świetnie i polecam każdej dziewczynie zakup cieni z tej serii.
Paletka kosztuje ok. 12 zł.
Są to typowo dzienne kolorki, które fajnie spiszą się do makijaży do szkoły czy pracy. ;)
Wiele osób mówiło, że przy pomocy tych cieni można stworzyć makijaż wieczorowy. Jak dla mnie niestety, ale te cienie się do tego nie sprawdzą. Chociaż gdyby dodać ciemną kreską? 
Kto wie;) Warto próbować.

Macie ją? Jak wasze wrażenia? :)


9 komentarzy:

  1. Świetne kolory!
    Takich paletek, szczególnie matowych, nigdy za wiele.

    Myślę, ze przy użyciu dobrej bazy oraz wilgotnego pędzelka makiaż wieczorowy zrobisz bez problemu, choć dla mnie wieczorowy musi mieć nieco błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest!:)
    Klikniesz w linki. W nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka, uwielbiam takie kolory w makijażu.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje powieki mają tendencję do zbierania się cieni w załamaniach, więc ciekawe jakby to było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie odcienie, choć mam tyle cieni i palet, że raczej nieprędko się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)