poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Rimmel 60 seconds- 415 instyle coral.



Hejka Kochani ;)

Już nawet nie pamiętam czy po moim powrocie pojawił się post lakierowy.
Przyznam, że swojego czasu miałam hopla na punkcie lakierów.
Kilka miesięcy temu postanowiłam zrobić porządki w moich zbiorach i praktycznie połowa poszła na oddanie, część była już stara i je wyrzuciłam.
Zostawiłam sobie tylko sprawdzone lakiery.

Dzisiaj słów kilka na temat mojego ulubionego lakieru na sezon wiosenno-letni ;)

Zapraszam ;)


Nie wiem ja to jest z tymi lakierami z serii 60 secounds, w większych drogeriach widziałam tylko kilka sztuk, natomiast w małych osiedlowych sklepikach bez problemu mogę je kupić.
Myślałam, że ta seria została zastąpiona serią z kwiatuszkami na buteleczkach.
Btw ;)

Kolor o którym mowa to 415 instyle coral.
Jest to mieszanka różu, czerwieni i łososia czyli dla mnie idealne połączenie na cieplejsze dni. Kolor jest dość żywy.
Odcień jest kremowy, a sam lakier połyskuje.

Jeżeli chodzi o konsystencje i nakładanie to tu jest mały problem.
Dlaczego?
 A no właśnie dlatego, że lakier sam w sobie jest dość gęsty, niestety sytuacji nie ratuje jego aplikacja.
Ciężko pomalować paznokcie tym lakierem bez prześwitów, smug i wgl.

Krycie jest dość średnie. Mi wystarczą 2 warstwy, jednak dla pełnego krycia potrzebna będzie 3 warstwa, która już sama nie chcę sobie wyobrażać ile będzie wysychać :)

Pędzelek jest bardzo fajny- gruby, którym świetnie i szybko możemy pomalować pazurki.

Jest jeden wielki plus w tych lakierach:
TRWAŁOŚĆ
Na moich paznokciach lakiery utrzymują się max 4 dni. W przypadku tego lakieru wynik został poprawiony o 6 dni!
Czasem wychodzi na to, że zmywam lakier bo widać już odrosty.
Lakier absolutnie nie odpryskuje.

Dla mnie lakiery z rimmel może nie są spełnieniem marzeń, ale za trwałość mają u mnie wielkiego plus ;)

Znacie jakieś lakiery, które też tak dobrze się utrzymują? :)

7 komentarzy:

  1. u mnie to zawsze zależy od danego lakieru, w sensie czasem jeden tej samej firmy trzyma się dłużej niż inny tej samej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam za trwałość i kolory <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lakiery tej firmy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor ! :)

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)