piątek, 5 lutego 2016

Planowane zakupy 2016

Hejka :)
Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować listę kosmetyków,  które w najbliższym czasie chcę wypróbować. Nie jest tego dużo, ale dla mnie są to wyjątkowe produkty, które już od dłuższego czasu chcę mieć w swoich zbiorach. Jestem teraz na etapie dużego denkowania, więc te produkty będę kupować tylko w przypadku, kiedy zdenkuje jakiś produkt z danej kategorii.



1.

Makeup Revolution Paleta cieni ICONIC 

O tych paletkach słyszał już chyba każdy. Są to bardzo tanie i bardzo dobre paletki cienii.
Mają bardzo ciekawe kolory, które idealnie sprawdzą się do dziennych makijaży.
źródło
http://mintishop.pl/product-pol-3846-Makeup-Revolution-Paleta-cieni-ICONIC-3.html


2.
Paletka Zoeva Cocoa Blend
Cienie idealne do ciemniejszego makijażu. Chyba bardziej od kolorów jestem ciekawa ich jakością, ale ze wszystkich dostępnych palet ta spodobała mi się najbardziej.

ZOEVA Cocoa Blend Palette
http://www.beautybay.com/cosmetics/zoeva/cocoablendpalette/
3.
The Balm Bahama Mama
Produkt, który chcę mieć już od dłuższego czasu. Bardzo lubię bronzery i gdy zdenkuje moje pudry do konturowania z kobo zaopatrzę się o to maleństwo ;)


http://mintishop.pl/product-pol-146-theBalm-Bahama-Mama-matowy-bronzer-do-twarzy.html

4.
Makeup revolution paletka róży
Uwielbiam róże więc kiedy zobaczyłam ten produkt wiedziałam, że będzie kiedyś mój ;)
Moim zdaniem idealnie sprawdzi się do malowania innych.
Makeup Revolution Paleta róży HOT SPICE
http://mintishop.pl/product-pol-4145-Makeup-Revolution-Paleta-rozy-HOT-SPICE.html
5.
Face and Body Foundation
Lekki podkład o dużej pojemności. Kiedy pozbędę się zaczerwienień po trądziku będę używać bardziej lekkich podkładów.
MAC, Face and Body Foundation (Podkład do twarzy i ciała)
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=31023


6.Cienie Inglot
Chyba każdy je zna. Chcę kupić kilka cieni do dziennego makijażu.

7.

Buurjois pomadka Rouge Edition Velvet 07 Nude Ist

Bardzo trwała pomadka w pięknym kolorku. Chcę się teraz przekonać do pomadek i szminek. 

    BOURJOIS POMADKA ROUGE EDITION VELVET 07 NUDE IST
    http://www.ezebra.pl/product-pol-17640-BOURJOIS-POMADKA-ROUGE-EDITION-VELVET-07-NUDE-IST.html

    8.Lampa i lakiery hybrydoweZbieram już 'hajsy" i myślę, że  po maturze powinnam już ją mieć ;)
    Chcę spróbować hybryd ponieważ nie znoszę czekać aż wyschnie normalny lakier :)

    9.Torba na kosmetyki
    Chyba wiadomo o co chodzi ;)
    Wystarczy mi zwykła prosta torba, która pomoże mi transportować moje kosmetyki. 

    10.
    Pędzle

    W tym roku stawiam głównie na pędzle. Chcę powiększyć moją "kolekcje" szczególnie o pędzle do oczu.




    I to tyle. Jak wcześniej wspomniałam nie jest tego dużo, ale są to rzeczy bardzo przydatne i myślę, że pomogą mi w rozwijaniu moich makijażowych umiejętności.

    Macie jakiś z tych produktów?

    10 komentarzy:

    1. Bahama Mama i Nude Ist to moje hity ;) Cocoa Blend też za mną chodzi :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Super lista :) Same perełki!! Trzymam kciuki aby wszystko Ci się udało zrealizować!! :) No i trzymam już kciuki za maturę!! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Paleta Iconic (zwłaszcza 3) bardzo mi się podoba! :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Paletka Cocoa blend ma idealne kolory! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Dostałam na urodziny Cocoa Blend i na prawdę warto ją kupić! Jest cudowna :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Mam 2, 4 i 7. Wszystkie uwielbiam i były w ulubieńcach zeszłego roku :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Mam chrapkę na Cocoa Blend :) Z Bahamą Mamą się nie polubiłam, bo jest dla mnie zbyt ciemna przez większą część roku ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Same perełki na Twojej liście. Bardzo ciekawi mnie Baham Mama bo The Balm uwielbiam, ale tego produktu akurat jeszcze nigdy nie używałam. Paletka Zoeva Cocoa Blend ma świetne kolory.

      OdpowiedzUsuń
    9. sama bym sobie z chęcią taki prezent zrobiła cudowne wybory znalazły się u Ciebie na liście ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Mam paletę róży MUR i jest świetna:) Będziesz zadowolona:)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
    W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
    Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
    Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
    Pozdrawiam :)