czwartek, 10 marca 2016

Natural Collection Róż do policzków

Witajcie ;)
Jestem ogromną fanką różu na policzkach. Uwielbiam ich działanie i to jak potrafią ożywić zmęczoną twarz.
Jednym z moich ulubionych róży jest ten z Natural Collection.
Jest to bardzo naturalny odcień, który świetnie sprawdzi się na nadchodzące wiosenne dni.




Róż  zamknięty jest w zwykłe plastikowe opakowanie. Jest ono dość tandetne, dodatkowo uciążliwy jest fakt, że za każdym razem trzeba odkręcać nakrętkę.

Odcień PEACH MELBA jest to bardzo delikatny kolor różu z domieszką pomarańczy. Kolor w 100% jest matowy.

Pigmentacja produktu nie powala na kolana. Miałam dość spore problemy przy robieniu zdjęć, ponieważ mój aparat całkowicie zjadał kolor.

Średnia pigmentacja w przypadku różu może być zaletą, ponieważ istnieje mniejsze prawdopodobieństwo przesadzenia z ilością ;)
Aplikacja różu jest bardzo łatwa. Na pędzel produkt nabiera się bez problemu. Konsystencja różu jest dość miękka i jedwabista.
Produkt łatwo rozciera się na policzkach i daje bardzo naturalny efekt.

Produkt utrzymuje się bardzo długo. Na skórze wygląda bardzo naturalnie.
Moim zdaniem idealnie nadaje się na wiosenne dni.
                                  Produkt dostępny nie jest w polskich drogeriach.


Posiadacie swoje ulubione róże na wiosenne dni?


5 komentarzy:

  1. Bardzo naturalny, ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, delikatny odcień :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam róż z Lovely odcień 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, choć dla mnie byłby pewnie za ciepły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)