wtorek, 17 maja 2016

Benzacne

HEJKA :D

Z trądzikiem zmagam się już prawie 2 lata. Przez ten czas używałam wiele kosmetyków, które miały pomóc w walce z tym uciążliwym wrogiem. 
Pewnego dnia spotkałam w internecie wpis na temat maści BENZACNE, postanowiłam też ją wypróbować. 
Bez problemu kupiłam ją w aptece za 15 zł. 
Przyznam, że podchodziłam do niej z wielką ostrożnością, nie chciałam się nakręcać, by potem nie być znowu rozczarowana brakiem efektów.
W tym przypadku efekty pojawiły się już po kilku użyciach.
Jeżeli jesteście ciekawe jak sprawdziła się u mnie ta maść to zapraszam do dalszej części wpisu ;) 




Od producenta:

Benzacne żel jest to biały żel bez zapachu stosowany w leczeniu różnych postaci trądziku pospolitego. Benzacne występuje w dwóch stężeniach: słabszym 50mg/g żelu oraz mocniejszym 100mg/g żelu.
Substancją czynną Benzacne żel jest nadtlenek benzoilu.
Benzacne jest najczęściej sprzedawanym w Polsce preparatem zwalczającym trądzik. (IMS, 2013). Podmiot odpowiedzialny: Takeda Pharmema Sp. z o.o.

Benzacne żel należy stosować punktowo na skórę (nie należy smarować żelem większych powierzchni skóry, np. całej twarzy!), raz lub dwa razy na dobę. Po umyciu i osuszeniu trądzikowej skóry, na chorobowo zmienione miejsca nanieść niewielką ilość produktu leczniczego - wystarczającą do ich pokrycia - i delikatnie wetrzeć. Po użyciu produktu leczniczego należy umyć ręce.


Moja opinia:





Maść zamknięta jest w standardowym opakowaniu dla maści. Zwykła, aluminiowa tuba zamykana na korek. 
Maść używam zgodnie z zaleceniami producenta. Nakładam na skórę punktowo i zostawiam na całą noc. Już po kilku użyciach zauważyłam poprawę wyglądu mojej cery. Maść nie wchłania się całkowicie, zastyga i tworzy skorupkę. 
Maść ma chemiczny zapach, jednak nie jest on bardzo mocny.
Wszystkie niedoskonałości zostają wysuszone. Najważniejszym faktem jest to, że zauważyłam, że nie pojawiają mi się nowe krostki.
Dla mnie to ogromny plus i mam nadzieję, że za jakiś czas pozbędę się całkowicie niedoskonałości.
Główną wadą tego produktu jest mocne działanie, co powoduje przesuszenie skóry. Jeżeli macie więcej problemów skórnych lub są one rozmieszczone na całej twarzy warto zakupić sobie jakiś bardzo mocno nawilżający krem. 
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu. Dzisiaj nie mam już problemów skórnych ;)

Polecacie jakiś produkt na blizny po trądziku?

4 komentarze:

  1. Kiedyś miałam bym nawet dobry, muszę kupić córce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i bardzo lubię. Pomaga usunąć wszelkie krostki i pryszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie patrze na te zdjęcie i czuje zapach tej maści :). Kiedyś ją stosowałam, bo moja starsza siostra zawsze ją gdzieś miała - uwielbiała jej działanie. Faktycznie ma dość wysuszającą formułę i trzeba z tym uważać. Na blizny sama czegoś skutecznego poszukuje :) Na razie testuje skinoren :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam Benzacne wieki temu w liceum, ale popaliła mi twarz... Od kilku lat stosuje tylko sudocrem i bardzo mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)