piątek, 16 września 2016

BeBeauty Normalizujący Żel-Peeling hit z Biedronki za 5 zł.

Hej :)
Dzisiaj przychodzę z postem na temat jednego z moich ulubionych produktów do oczyszczania mojej skóry.
Żel z biedronki poleciła mi moja koleżanka już kilka lat temu i od tamtej pory kupuję go regularnie. Jeżeli jesteście ciekawe dlaczego od dłuższego czasu jest moim ulubieńcem to zapraszam do dalszej części posta :)





Żel zamknięty jest w zwykłej, plastikowej tubie. Jest ona wykonana z miękkiego plastiku, jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ bez problemu możemy rozciąć tubę nożyczkami i wydobyć resztki produktu :)
Pojemność produktu to 150 ml. Żel jest dość wydajny, przy codziennym używaniu produkt spokojnie wystarczy na 2 miesiące :)




Konsystencja produktu jest typowa dla produktów żelowych. Nie ścieka ona z dłoni, ale nie jest też bardzo gęsta. Żel jest przezroczysty, dodatkowo możemy zauważyć, że dodane są małe, niebieskie drobinki, które służą jako peeling. Moim zdaniem jest ich niestety za mało, żeby powiedzieć, że żel jest dobrym, mocnym peelingiem.
Na szczęście ta forma produktu spisuje się idealnie do codziennego użytku. 
Żel świetnie oczyszcza skórę i domywa resztki makijażu. 
Podczas mycia czuję jak te małe, niebieskie drobinki delikatnie złuszczają naskórek.
Żel bardzo ładnie wygładza, nie podrażnia i nie wysusza skóry. 
Moja skóra jest dość mocno wrażliwa, jednak produkt nie zrobił z nią nic złego.
Skóra po myciu jest fajnie odświeżona i wygląda na zdrowszą.
Produkt ma bardzo przyjemny, świeży zapach.




Przyznam, że jest to mój ulubiony żel do mycia twarzy. Używam go codziennie rano. Jeżeli dodamy do tego cenę to uważam, że jest to jeden z najlepszych żeli do mycia twarzy.
Kupić go możemy w każdej Biedronce za 5zł.


Używałyście go? Jakie są wasze ulubione żele do twarzy? :)

13 komentarzy:

  1. Miałam wszystkie 3 i mi akurat najbardziej przypadła do gustu wersja różowa, czyli żel-krem. Aktualnie używam żelu z ziaji z serii liście manuka. Jest genialny! Także jak jeszcze go nie miałaś to bardzo polecam. Też tani i też łatwo dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten żel z Ziaji i uwielbiam go :)

      Usuń
  2. Miałam ten i niebieski, ale nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze do nich wrócę. Być może teraz wypróbuję różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go jakiś czas temu i całkiem fajnie wspominam, bardzo dobrze oczyszczał:) Teraz stosuję Iwostin i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jedną z wersji, ale nie przypadło mi do gustu to, że się nie pienił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden żel do twarzy z tej seri i również jestem z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go :) Jest fajny tylko ten zapach czasami mi przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie testowalam jeszcze ale cena faktycznie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go używam od czasu do czasu i bardzo, ale to bardzo lubię :)

    Zgarnij zestaw Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jakoś nie miałam zaufania do produktów z Biedronki, ale zachęciłaś mnie do zakupu,na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja żeli nie używam, wszystkie przesuszały mi skórę. Aktualnie myję twarz najpierw mieszanką oleju rycynowego i innego oleju, później pianką do twarzy Clinique i na koniec zmywam resztki obu produktów rękawicą Glov :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za taką cenę chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam żel micelarny i krem do mycia twarzy tej marki, ale nie rzuciły mnie na kolana. Wolę inne produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)