środa, 7 września 2016

L'biotica biovax naturalne oleje maska do włosów intensywnie regenerująca.

Hej wszystkim :)
Każda z nas wie, że o włosy warto zadbać. Ja nie lubię spędzać dużo czasu na pielęgnacje moich włosów, dlatego bardzo polubiłam maski, których nie muszę trzymać godzinami na moich włosach.
Jeżeli jesteście ciekawe jak spisała się u mnie ta maska to zapraszam do dalszej części :)





Opis produktu
Bogata maseczka o aksamitnej konsystencji Biovax Naturalne Oleje 'Argan Makadamia Kokos' to swoista BioOdnowa dla włosów, dzięki którym przejdą one efektowną przemianę. Kompozycja starannie dobranych szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości, uwalnia naturalne piękno i energię Twoich włosów, przywracając im zmysłowy wygląd utrzymując je w doskonałej formie. Gruntownie rewitalizuje zarówno włosy, jak i skórę głowy bez efektu obciążenia.
- Olej arganowy (Maroko), dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, pięknie je wygładza. Olej arganowy w maseczce Biovax jest produktem w 100% organicznym, tłoczonym na zimno, niemodyfikowanym chemiczne. Posiada certyfikat Ecocert.

- Olej makadamia (Hawaje) stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów.
- Olej kokosowy (Indie) wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.
Efekt na włosach:
- włosy pełne blasku, życia i energii,
- równomierne nawilżenie, wygładzona powierzchnia włosów,
- promienne, lśniące zdrowym blaskiem włosy,
- niezwykła elastyczność i sprężystość,
- zabezpieczona przed promieniowaniem UV struktura włókien.


Skład:


Maska zamknięta jest w plastikowym opakowaniu. Nie jest to rozwiązanie idealne, ponieważ bardzo trudno wydostać końcówkę produktu z opakowania. Całe plastikowe opakowanie umieszczone jest dodatkowo w kartonowe pudełeczko.
Konsystencja maski jest budyniowata. Maskę łatwo aplikuje się na włosy. Niestety maska jest średnio wydajna, ponieważ potrzebuję nanieść sporą ilość maski, aby pokryć moje włosy. (Fakt, mam długie włosy)
Zapach maseczki jest bardzo ładny. Jest on dość słodki z wyraźną nutą wanilii.




Ogólnie jestem bardzo zadowolona z działania tej maski. Nakładam ją na wilgotne włosy i pozostawiam na 15 minut. (Nakładam raz/ dwa razy w tygodniu w zależności jak często myję włosy). Po tym czasie spłukuję wodą. Maska świetnie nawilża włosy. Mam ostatnio dość spore problemy z puszeniem się włosów (zmiana miejsca pobytu i wody).
Po kilku użyciach widzę, że moje włosy znacznie się poprawiły. Mniej się puszą, są nawilżone i zregenerowane. 
Maska nie obciąża włosów, co jest ogromnym plusem, bo która z nas chciałaby mieć tłuste i przeciążone włosy :D
Po zmyciu maski zauważyłam również, że włosy są bardzo miłe w dotyku i sprężyste. 
Niestety nie zauważyłam zwiększonego blasku.

Testowałam już kilka masek z tej firmy i praktycznie każda przypadła mi do gustu:)
Te wersje również bardzo polubiłam i jestem pewna, że jeszcze kiedyś ją kupię :)


Jakie maski do włosów polecacie?

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nigdy tej wersji ale chętnie po nią sięgnę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie z tej firmy ale tą z proteinami mleka :D taka w niebieskim opakowaniu! Muszę koniecznie przy okazji kupić kilka saszetek, bo moje włosy przez wakacje bardzo się poniszczyły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą maskę i całkiem fajna:) Lubię też wersję do włosów zniszczonych też z Biovaxu z miodem i cynamonem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to zawsze Kallosów używam, zazwyczaj mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie miałam, na razie na półce gości wielki słój Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mało miałam produktów z tej firmy, ponieważ kiedyś coś kupiłam i bardzo mnie rozczarował więc się zniechęciłam. Ale czytam sporo pozytywnych opinii o ich kosmetykach i chyba jednak na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką, ale produkty bardzo mnie kuszą. Pewnie sięgnęłabym po tak ładnie pachnącą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą maskę z Biovax i jeszcze taką biało-pomarańczową polecam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jakąś maskę tej marki, ale wolę jednak maski Kallos. Mają piękne zapachy i dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś maskę z tej firmy, ale było to bardzo dawno ;) Nie miałam do niej przeciwwskazań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a great post! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuję tą maskę :) Szukam czegoś porządnie nawilżającego, bo moje włosy też ostatnio są suche. Jeśli pachnie wanilią to musi być moja :) Uwielbiam słodko pachnące kosmetyki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biovax bardzo lubię. Tej maski akurat nie testowałam jeszcze.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Biovaxa miałam saszetki, ale nie zachwyciły mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)