sobota, 24 września 2016

WIBO 3 Steps To Perfect Face | Dużo zdjęć


Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat jednego z moich ulubionych produktów do makijażu. Jak już mogłyście przeczytać mowa będzie o produkcie z firmy WIBO. 
Zakupiłam go na wiosennej promocji -49% w rossmannie. Przyznam, że od tamtej pory sięgam po niego bardzo często. Jeżeli jesteście zainteresowane tym produktem to zapraszam do dalszej części posta :)




Produkt zapakowany jest w kartonowe pudełeczko. Zawarte są na nim informacje o tym, jakie produkty znajdują się w środku. Dodatkowo dołączony jest mały rysunek z podpowiedzią jak używać poszczególnych produktów.




Sam produkt zamknięty jest w małym, czarnym, plastikowym opakowaniu. Wykonane jest z twardego plastiku, który niestety bardzo szybko się rysuje. Zawartość netto to 10 g.
Data ważności to 12 miesięcy.



W środku znajdują się trzy produkty (bronzer, rozświetlacz i róż)
Każdy produkt ma odpowiednią wielkość, by bez problemu zaaplikować go na pędzel.
Sama paletka bardzo przypomina produkt ze Sleeka.
Dodatkowo do kasetki dołączone jest lusterko, które jest całkiem dobrej jakości.




Prasowany puder matujący w kamieniu.
Zastanawiam się, jak bardzo musiałabym być opalona, by używać tego produktu jako puder na całą twarz. Na szczęście produkt idealnie nadaje się jako bronzer.
Jest to bardzo ładny, jasny odcień o neutralnym odcieniu. Produkt nie ma drobinek, dlatego świetnie sprawdza się do konturowania twarzy.





Rozświetlacz na kości policzkowe.
Piękny, lekko złoty odcień, który pasuje niemal każdemu. Produkt pięknie odbija światło, dając efekt tafli. Tak samo, jak bronzer, rozświetlacz nie zawiera drobinek.






Róż do policzków.
Moim zdaniem najlepszy produkt.
Róż o pięknym kolorze dodatkowo opalizuje na złoto. Przepięknie wygląda na skórze, idealnie podkreśla kości policzkowe. Tutaj też produkt nie zawiera drobinek.


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. W jednej palecie, która nie zajmuje dużo miejsca, znajdują się trzy produkty, którymi możemy wykonturować twarz. 
Produkt pachnie dość intensywnie, na szczęście nie jest to zapach, który przeszkadza w używaniu tego produktu i nie utrzymuje się na twarzy.
Podczas aplikacji produkty się nie osypują. 
Największym atutem palety jest jej trwałość. Wszystkie produkty utrzymują się na twarzy niemal cały dzień.

Zdecydowanie polecam zakup tej palety. Za mniej niż 20 zł. mamy trzy, świetne produkty w jednym opakowaniu. Jest to świetna paleta na wyjazdy, gdyż nie zajmuje dużo miejsca i posiada lusterko. 
Szczególnie polecam ją osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem.


Macie ten produkt? Co o nim myślicie? 

13 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę ;)
    U mnie brązer już odsłonił denko, bardzo go lubię. Rozświeltacz też jest super, a odcień różu bardzo podobny do Orgasmu Narsa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się róż w tej paletce;) Polowałam na nią w Rossmannie na wiosennej promocji, ale nie udało mi się dostać;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ją. To moja pierwsza paletka do konturowania i dla mnie - jako dla laika - jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się całkiem zacnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i bardzo ją lubię! Jest niesamowicie praktyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super trioo! Skuszę się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może uda mi się ją upolować na promocji w Rossmannie :D Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją kupić na promocji w rossmanie, ale jednak wybór padł na trio od mur :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne swatche - lubię takie recenzje gdzie są dokładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio pisałam post o tym co warto kupić na promocji -49% w Rossmannie i pisałam o tej paletce jako ciekawostce, której nie znam, a chce spróbować i jeszcze bardziej mnie do tego zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory i w ogóle cała paletka wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choc to trio bardzo mi się podoba, jednak się nie skuszę. Mam tyle tego typu produktów, że życia mi zabraknie by to zużyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)