czwartek, 20 października 2016

Golden Rose Velvet Matte 02 | Matowy hit tego roku.



Witam :)

Produktów z firmy Golden Rose chyba nie muszę wam przedstawiać. Firma w przeciągu 2 lat bardzo szybko się rozwinęła.
Kiedyś Golden Rose było znane z trwałych lakierów do paznokci.
Dzisiaj większości z nas kojarzy się z genialnych szminek.
Swoją szminkę z serii Velvet Matte kupiłam przed swoją studniówką. Przyznam, że od tego czasu bardzo często sięgam po nią. 

Jesteście ciekawe, jak prezentuje się na moich ustach? 
Zapraszam do dalszej części :)


Szminka zamknięta jest w dość klasyczne opakowanie. Cały plastik jest w odcieniu ciemnej czerwieni, dodatkowo kolor opakowania jest matowy co podkreśla, jakie wykończenie ma pomadka. Niestety napisy umieszczone na opakowaniu nie są trwałe i dość szybko się ścierają.


Posiadam odcień 02. Jest to idealny odcień zgaszonego różu. Uwielbiam takie kolory, dlatego zdecydowałam się na zakup właśnie tego odcienia.

Szminka rozprowadza się bardzo równomiernie. Dodatkowo ma świetne krycie i już przy pierwszej warstwie kryje w 100% :) 
















Szminka jest bardzo trwała. Bez problemu utrzyma się 5 godzin.
Należy jednak być ostrożnym i po jedzeniu ją poprawić. Na szczęście kolor schodzi równomiernie z ust. 
Szminka lekko podkreśla suche skórki, ale moim zdaniem już taki urok matowych produktów, mimo tego szminka nie wysusza ust.

Szminka ma dość przyjemny zapach. W sumie jest on ciężki do określenia, jednak nie jest to jakiś okropny zapach, który uniemożliwiałby używanie tego produktu. 




Ogólnie polecam każdemu szminki z Golden Rose. Moim zdaniem są to rewelacyjne szminki za bardzo małe pieniądze. 

Posiadacie jakieś szminki z tej firmy? Co o nich sądzicie? :)

8 komentarzy:

  1. Kolorek śliczny ;) Uwielbiam matowe pomadki. Na razie jestem na etapie poszukiwania idealnego koloru nude :D Co przy moich ciemnych ustach i bladej cerze jest nie lada wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam masę pomadek Golden Rose i po prostu je uwielbiam ;) Tą także posiadam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolor! Muszę pamiętać o tym numerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pomadek z tej serii. Kolor wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień, wygląda naturalnie i jest idealnie matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminek GR jeszcze nigdy nie miałam, za to ich konturówki bardzo lubię ;) Myślę że w końcu skusze się na jakąś pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka odcieni tej pomadki, ale moimi faworytami wśród produktów matowych pozostają Bourjois Rouge edition Velvet oraz matowe pomadki płynne Sleek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)