wtorek, 15 listopada 2016

Moja lista marzeń na kolejny rok :)

Hej :)

Przyznam, że bardzo lubię pisać tego typu wpisy na mojego bloga ;)
Mogę w ten sposób zapisać gdzieś swoje małe zakupowe marzenia :)

W najbliższym czasie postanowiłam rozwijać swoje pasje, dlatego część z punków jest związana z blogiem i kosmetykami :)

Jeżeli jesteście ciekawe jakie są moje "marzenia" to zapraszam do dalszej części ;)


1.
Kurs robienia rzęs.
Moja szkoła ma zamiar zorganizować taki kurs, dlatego postanowiłam, że się na niego zapiszę ;) To świetny sposób na rozwijanie własnych zainteresowań :)

2.
Zestaw do manicure.
Chciałabym mieć duży zestaw do robienia paznokci. Mam pojedyncze produkty i narzędzia, ale wiadomo, że wszystko się zużywa :)


Beurer MP 41 Zestaw do manicure/pedicure
źródło


3. 
Pędzle Zoeva
Jeden z ważniejszych zakupów. Mam już trochę pędzli, ale wiadomo, że warto mieć kilka pędzli przeznaczonych do poszczególnych partii twarzy. Pędzle Zoeva są piękne i na 100% będą ułatwiać wykonywanie.


Znalezione obrazy dla zapytania pędzle zoeva
https://mintishop.pl/product-pol-5944-ZOEVA-ROSE-GOLDEN-Set-Vol-2-zestaw-pedzli.html

4. 
Czarne klasyczne szpilki z paskiem.
Nie noszę butów na obcasie, ale są sytuacje, gdy takie buty należy nałożyć.
Od jakiegoś czasu szukam zwykłych, klasycznych szpileczek z paskiem. 
Jeżeli znajdę takie, które będą dodatkowo wygodne to kupię też w odcieniu nude :)


Znalezione obrazy dla zapytania szpilki czarne z paskiem
http://zszywka.pl/p/czolenka-zamszowe--troche-nizsze-ni-9623370.html




5.
Płaszcz/kurta
Potrzebuję czegoś do noszenia w czasie jesienno-wiosennym. Moja ulubiona skórzana kurtka ma już kilka ładnych lat i nie wygląda już rewelacyjnie ;D
Gdyby ta rzecz miała dodatkowo kaptur - połączenie idealne ;D


Znalezione obrazy dla zapytania czarna ramoneska
https://brendi.pl/product-pol-673-Najmodniejsza-Damska-Kurtka-Ramoneska-Gloria-Czarna.html

6.
Samochód
W tej kwestii się jeszcze zastanawiam, ponieważ samochód to bardzo duży wydatek.
Chciałabym jakiś mały, zwinny samochodzik, którym mogłabym codziennie poruszać się do pracy, na uczelnie itp :)

7.
Aparat fotograficzny.
To chyba najważniejszy zakup w przyszłym czasie. Potrzebuję jakiegoś nowego sprzętu do robienia zdjęć na bloga. Mój stary aparat ma już 8 lat i chyba przyszedł na niego czas, aby odejść na emeryturę ;D


Znalezione obrazy dla zapytania aparat fotograficzny
http://www.ceneo.pl/Aparaty_fotograficzne
8.
Kurs wizażu 
O kursie marzę już od dłuższego czasu. Chyba nie ma na co czekać i przy odpowiedniej okazji zapiszę się na taki kurs. Bardzo, ale to bardzo chciałabym zapisać się do Promakeupacademy. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła skorzystać z ich oferty i nauczyć się czegoś nowego :)

9.
Złoty łańcuszek.
Mam już kilka zawieszek, które zazwyczaj dostawałam na urodziny, ale wiecznie nie mam ich jak nosić.Potrzebuję złotego i srebrnego łańcuszka, który mogłabym nosić codzinnie :)


10.
Prefumy Calvin Klein IN2YOU
Strasznie spodobał mi się ten zapach i stwierdziłam, że gdy wykończę jakiś flakonik z mojego zbioru to kupię sobie te perfumy :)


Znalezione obrazy dla zapytania calvin klein in2u her
http://www.ceneo.pl/596946
11.
Żelazko 
Moje żelazko, które dostałam w prezencie od mamy spaliło się ;D
Sama nie wiem jak to się stało, ale pewnego razu zobaczyłam iskry i żelazko po tych przygodach nie chce już działać ;D


http://www.electro.pl/parownice-do-ubran/parownica-do-ubran-steamer-philips-gc310-55-steam-amp-go,id-535407?gclid=CjwKEAiAgavBBRCA7ZbggrLSkUcSJACWDexA9DhFYncxz7MCHzgKbavvz8vEkLtJtJGBeY2wD_UwaRoCnAfw_wcB&gclsrc=aw.ds


12.
Szczoteczka elektryczna.
Podobno takie szczoteczki są bardziej skuteczne, dlatego zdecydowałam się na wpisanie tego punktu do mojej listy ;)


Znalezione obrazy dla zapytania szczoteczka elektryczna
http://www.euro.com.pl/szczoteczki-elektryczne.bhtml

I to już wszystkie punty z mojej listy marzeń. Nie wpisywałam tutaj kosmetyków, który chciałabym przetestować, ponieważ taka lista byłaby chyba 2 razy dłuższa ;D
Być może część rzeczy z tej listy pojawi się w postach z zakupami :)
Tymczasem żegnam się z wami i życzę wam miłego dnia ;)



7 komentarzy:

  1. Nad kursem w ProMakeupAcademy też się zastanawiam, bo w sumie chciałabym wziąć w nim udział. Dwa kursy 1 i 2 stopnia wizażu są już za mną, ale nie wolno spoczywać na laurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niektóre marzenia takie jak miałam ja. Na szczęście mąż spełnił wiekszość :) A rodzice drugą część - Tobie życzę spełnienia wszystkich z listy! :))


    Ps. Zapraszam na rozdanie! Do wygrania 100$! Na dowolnie wybrane rzeczy ze sklepu
    Sammydress
    Zapraszam!
    TUTAJ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć zestaw do hybryd :) Może kiedyś skuszę się też na jakieś kursy wizażu. Na razie takie zajęcia będę miała w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo pędzie Zoeva to moje małe wielkie marzenie <3 Tak samo też planuję zakupić jakiś lepszy aparat, ale zupełnie jeszcze nie wiem jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same super rzeczy! życzę Ci, aby chociaż połowa z nich była Twoja! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pędzle Zoeva - sama o nich też marzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)