wtorek, 6 grudnia 2016

I like to move it, move it!

Hej Kochane :)

Dzisiaj na moim blogu dość nietypowy wpis. Nie wiem, czy wiecie, ale od dziecka uwielbiam sport. Przez kilka lat trenowałam piłkę ręczną. Teraz sport traktuję jako rozrywkę i możliwość poprawy wyglądu mojego ciała. Sport i aktywność fizyczna są bardzo ważne dla każdego. Szczególnie jesienią i zimą, gdy często dopadają nas gorsze chwile i całe dni spędzamy w domu.

W tym poście nie będę Was zachęcać do bardzo zaawansowanej aktywności. Wiem, że nie każdy ma możliwość zapisać się na siłownie, czy pójść na kurs tańca itp. 
Dlatego opiszę Wam, jakie są moje sposoby na minimalną ilość ruchu, która pozwala mi na poprawę humoru w te smutne, jesienne dni :)

Po pierwsze odpowiednie przygotowanie do wysiłku fizycznego. I wcale nie chodzi mi o cały zestaw markowych ( i drogich) ubrań, które mają na sobie dziewczyny z insta czy innych popularnych serwisów internetowych. Moim zdaniem jedyną rzeczą, w którą warto zainwestować to ... buty sportowe. Jako miłośniczka spotu wiem, jak nasze stopy cierpią, gdy mamy na sobie nie wygodne buty. Inwestycja w jakieś fajne, lekkie buciki jest bardzo potrzebna. Nasze stopy nie będą narażone na dodatkowe urazy, a my będziemy mogły bez problemu skupić się na tym, co w danej chwili robimy. 
Damskie buty treningowe Nike Air Zoom Strong
http://store.nike.com/pl/pl_pl/pd/buty-treningowe-air-zoom-strong/pid-11156204/pgid-11461328


Motywacja
Jest dość ważna, ale jak wiadomo, nie każdy ją ma. Mnie też zdarzają się czasami gorsze chwile, gdy po prostu nie chce mi się ćwiczyć. Nie zmuszam się wtedy do tego. Dla mnie sport musi być przyjemnością, a nie przymusową karą. Często, gdy jest już naprawdę źle sięgam do sportowych stron, gdzie znajdują się setki zdjęć, które dają bardzo dużego kopa do ćwiczeń :)

Nagrody
Za dobrze wykonaną pracę zawsze nagradzam siebie i swoje ciało. Po intensywnym treningu lubię wziąć dłuższą kąpiel, nałożyć maski, maseczki itp. Warto także nałożyć kremy, balsamy i inne masła, które sprawią, że nasze ciało będzie dobrze nawilżone. Jako że tematyką mojego bloga jest najbardziej związana z tą dziedziną, to postanowiłam napisać jeszcze kilka słów na ten temat.
Po wysiłku fizycznym warto wykonać masaż antycellulitowy, który może poprawić wygląd miejsc, z którymi większość z nas ma problem :)

https://www.douglas.pl/douglas/Piel%C4%99gnacja-Cia%C5%82o-Piel%C4%99gnacja-Perfecta-Perfecta-Express-Slim-Turbo-Koncentrat-na-Uporczywy-Celulit-Turbo-Koncentrat-na-Uporczywy-Celulit_product_874803.html?rdeTemplate=categorypage3_B&rdeBox=box1&trac=pl.10r.Prudsys...Products.000001&sourceRef=ext:prudsys 

Nie będę polecać w tym wpisie różnego typu zestawów ćwiczeń, bo nie o to chodzi. Moim zdaniem każdy ruch, nawet najmniejszy jest dobry dla naszego ciała i zdrowia. Dlatego warto w swoim życiu przyjąć kilka nawyków, które na pewno nie zaszkodzą naszemu zdrowiu np.;

* Do pracy/szkoły/uczelni/sklepu wybrać się pieszo. Zostawmy samochody w garażu i zróbmy sobie mały spacer, dotlenimy nasz organizm i poczujemy się lepiej :)

*Raz dziennie postarajmy się zrobić, chociaż kilka przysiadów, brzuszków itp. Nasze ciało nie będzie już tak spięte. Warto pamiętać o rozciąganiu, ponieważ ma ono bardzo duże znaczenie :)

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał. 
Mam dla was super promocje i kody rabatowe do sklepów internetowych. Myślę, że warto zajrzeć i wybrać coś dla siebie lub dla innych jako prezent świąteczny :)

Sklep sportowy Nike

Drogeria Douglas

I to już wszystko na dzisiaj, ściskam was w ten zimny dzień i życzę miłego dnia :)

Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Muszę w końcu wrócić do regularnych ćwiczeń! Przed maturą potrafiłam ćwiczyć 4-5 razy w tygodniu, a teraz wcale nie ćwiczę;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobne patenty na znajdowanie czasu na ruch - wszędzie, gdzie mogę chodzę pieszo. Staram się iść piesza zawsze, kiedy odległość jest mniejsza niż 2 km, bez względu na pogodę. Zwykle jest to i tak najszybszy sposób (przy okazji szybko chodzę ;-)) i mam ruch na świeżym powietrzu.

    I tak: dobre buty są ważne! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)