sobota, 10 grudnia 2016

MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE | PALETA CIENI


Zdecydowanie jestem fanką matów. Kocham produkty matowe i mogłabym się ciągle malować matami. Kilka miesięcy temu zdecydowałam się na zakup matowej palety FLAWLESS MATTE od MAKEUP REVOLUTION. Od tego czasu używam jej niemal codziennie i nie zamieniłabym ją na inną. Jeżeli tak samo, jak ja kochacie matowe cienie to zdecydowanie musicie zobaczyć dalszą część :)






Zacznijmy od tego, że paleta wykonana jest z mocnego plastiku, który niestety, ale jest podatny na zarysowania i brudzenie. Z racji tego, że paleta posiada ogromne lustro, jest ona dość ciężka. Moim zdaniem nie jest to jednak minus, ponieważ lusterko jest bardzo praktyczne i używam go niemal codziennie.
Gramatura palety to 16g, ważność 12 miesięcy.



Każdy cień posiada swoją nazwę. Jak widać, paleta posiada neutralne i bardzo praktyczne odcienie, dzięki którym bez problemu możemy wykonać makijaż dzienny i wieczorowy.
32 kolory to istny raj dla osób, które uwielbiają zabawę z kolorami.
Jak widać, każda kolumna ma nieco inną tonację. W lewej stronie znajdują się najjaśniejsze odcienie, które przechodzą w coraz ciemniejsze odcienie.

Pigmentacja cieni jest bardzo dobra, w dotyku są one bardzo delikatne i miłe. Podczas aplikacji cienie się nie osypują.
Osobiście najchętniej sięgam po kolory zbliżone do odcienia mojej skóry. W tej palecie niestety takich kolorów jest tylko 3, moim zdaniem powinno ich być troszeczkę więcej.
Na powiece i podczas blendowania cienie zachowują się bardzo dobrze. Nie robią plam, makijaż nimi to czysta przyjemność :)
Zawsze pod cienie używam bazy, te połączenie utrzymuje się na moich powiekach cały dzień. Absolutnie nie zbierają się w załamaniu, co robi większość cieni, które wcześniej testowałam. Makijaż po całym dniu wygląda bardzo dobrze.
Jestem ogromną fanką tej palety i już sięgnęłam denka w kilku odcieniach ;D
Jeżeli poszukujecie jakiejś dobrej, matowej palety to myślę, że warto się nią zaopatrzyć. 
Paleta kosztuje 40 zł :)



Znacie ją? Jak Wam się podoba?

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i naturalna paleta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad jej zakupem ;) Ale stwierdziłam, że kolorki są jakieś takie za blade jak na mój gust :D Ale MUR bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. duży wybór ładnych, naturalnych kolorów. chociaż ja osobiście nie lubię matów... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki za mało wyraziste jak dla mnie :D Ale śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham maty, kocham takie odcienie. Paletka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duża paletka i jaki wybór odcieni;) Też mam w planach zakupić którąś z paletek MUR, ale chyba coś mniejszego, bo takiej bym nie zdążyła zużyć przez rok;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również ją mam, i bardzo lubię, ale bez dobrej bazy cienie są niewidoczne i nietrwałe. Niemniej jednak, idealna paleta na codzień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna jest ta paleta, ja lubię ich cienie - u mnie sprawdzają się bardzo w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co dzień każdy znajdzie coś dla siebie. Ja nie potrzebuję aż tak dużej palety- zwykle wystarczają mi 2 cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna paletka! Bardzo ładne, neutralne kolory:) Chętnie bym się w nią zaopatrzyła i chyba wkrótce to zrobię:) Pozdrwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)