sobota, 31 grudnia 2016

Postanowienia noworoczne i wyzwania na 2017 rok.

Hej ;)

Nie mogę uwierzyć, że 2016 rok dobiega końca. Pamiętam jeszcze, jak siedziałam ponad rok temu dokładnie w tym samym miejscu, gdzie piszę teraz i tworzyłam post z postanowieniami na 2016 rok. 2016 był dla mnie bardzo udany i cieszę się, że udało mi się zrealizować wszystkie postanowienia. Dzisiaj podzielę się w Wami moimi postanowieniami i wyzwaniami na kolejny rok. Mam nadzieję, że za kolejne 12 miesięcy będę mogła napisać, że udało mi się je całkowicie zrealizować :)

W tym roku postanowiłam podzielić listę na plany i wyzwania. Myślę, że będzie to dla mnie czytelniejsze.

Dobra koniec tego, przechodzimy do sedna sprawy ;)

PLANY:

*
Organizacja czasu.
Rok temu miałam podobne postanowienie i mimo że udało mi się je zrealizować, to postanowiłam, że w tym roku zagłębie się jeszcze bardziej w temat organizacji czasu i planowania. Zaczęłam się tym trochę interesować i myślę, że pomoże mi to w ogarnięciu kilku spraw ;)

*
Nauka Hiszpańskiego.
Bardzo podoba mi się ten język i myślę, że nic nie stoi mi na przeszkodzie, żeby się go trochę pouczyć. Jest to bardzo przydatny język i myślę, że w przyszłości może mi się przydać ;)

*
Kurs wizażu.
Marzy mi się to już dłuższego czasu. Tym razem musi mi się udać ;)

*
W dalszym ciągu ograniczyć spożywanie soli.
Każdy wie, że sól jest szkodliwa, ale nadal ją dodajemy praktycznie do wszystkiego. 
W zeszłym roku ograniczyłam sól, jednak nadal mam wrażenie, że spożywam jej za dużo.

*
Rozplanować pielęgnacje włosów.
W każdym miesiącu postanowiłam wprowadzać nowe produkty, które (mam nadzieję) poprawią kondycję moich włosów.

*
Oddać włosy dla fundacji.
Te postanowienie realizowałam już dłuższy czas, kiedy zapuszczałam włosy. Są one już na tyle długie, że spokojnie mogę je obciąć i oddać dla potrzebujących.
Magiczny dzień ścięcia włosów zaplanowałam już na 2 stycznia ;)

*
Ograniczyć zakupy.
Chyba każdy ma takie postanowienie ;D A tak serio to chciałabym ograniczyć kupowanie kosmetyków kolorowych. Mam spore zapasy, które chcę zdenkować, ponieważ nie lubię wyrzucać kosmetyków, gdy są do połowy zużyte. 
Mam nadzieję, że uda mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy ;D

*
Przeprowadzić się.
Postanowiłam zmienić miejsce zamieszkania i studiowania. Przeprowadzka czeka mnie już po sesji i mam nadzieję, że uda mi się wszystko sprawnie załatwić. Najwięcej obaw mam co do uczelni i załatwiania miliona spraw w dziekanacie,ale mam nadzieję, że  wszystko pójdzie sprawnie ;)


WYZWANIA:

*
Pić zioła.
Nawet nie byłam świadoma, jak wiele dobrego daje nam natura. Trzeba to wykorzystać. Zauważyłam spore zmiany w wyglądzie cery i stwierdziłam, że trzeba postawić sobie wyzwanie w piciu ziół. 
W styczniu zaczynam od pokrzywy ;)

*
Książki
Wróciłam do nich i mega mnie to wciągnęło. Jestem realistką i wiem, że nie dam rady przeczytać ich zbyt dużo, ale myślę, że 2 książki w ciągu miesiąca da i tak spory wynik na koniec roku ;)

*
Filmy
Moim wyzwaniem jest obejrzeć 100 filmów w ciągu roku. Wcześniej dość rzadko oglądałam, ale postanowiłam nadrobić zaległości. 

*
Seriale
Wyzwaniem są te medyczne, które lubię najbardziej.
Od jakiegoś czasu oglądam Grey's Anatomy. Chcę dokończyć serial, który obecnie oglądam, a potem obejrzeć wszystkie odcinki Dr. House.

*
Gimnastyka
I to nie byle jaka, tylko poranna ;)
Przez jakiś czas to praktykowałam i w sumie nie wiem, dlaczego to rzuciłam.
Wyzwaniem jest przynajmniej 3 razy w tygodniu gimnastykować się z rana.



To wszystkie cele na 2017 rok. Jest sylwester, dlatego życzę Wam udanej zabawy i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ;) ;*


Ps.: A jakie Wy macie postanowienia? 


8 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Ja mam kilka postanowien. M. In. Zmniejszenie ilosci posiadanych kosmetyków, szczegolnie do pielegnacji, tak by zmiescily się w lazience 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystkie twoje cele się spełnią. W Nowym Roku niezmiennie życzę pasji do blogowania, żebyś czerpała z tego radość i satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planów mam kilka, jeden bardzo osobisty ;) Swoimi podzielę się na blogu 2 stycznia :)
    A gdzie teraz będziesz studiowała? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to świetnie ;) Będziemy w jednym mieście :D Liczę na spotkanie :DD

      Usuń
  4. Też zamierzam nauczyć się hiszpańskiego ;) W sumie już zaczęłam ;) Organizacja czasu też jest na mojej liście postanowień :D I do włosomaniactwa też chcę wrócić. No i koniecznie więcej książek :D
    Życzę powodzenia i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zaczęłam pić pokrzywę ze skrzypem od niedawna;) Życzę Ci, abyś zrealizowała swoje cele i postanowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci wytrwałości i powodzenia w realizacji noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz. Jest to dla mnie wielka motywacja do dalszego pisania :)
W przypadku pytań możecie zadawać je bezpośrednio w komentarzach, które zawsze odczytuję lub pisać je na mojego e-maila pasjesili@gmail.com
Proszę, aby w komentarzach nie zostawiać adresu swojego bloga.
Jeżeli komentarz zostanie przeczytany to na 100% odwiedzę Twojego bloga :)
Pozdrawiam :)